تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخراج آمار مشترکين شاکي هنر نيست/ وزارتخانه بايد محل برطرف شدن اختلافات باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
کنايه مخابرات به آمار وزارت ارتباطات؛ استخراج آمار مشترکين شاکي هنر نيست/ وزارتخانه بايد محل برطرف شدن اختلافات باشد موج- سخنگوي شرکت مخابرات ايران با مضحک خواندن مقايسه مخابرات با ديگر شرکت‌ها ازنظر آمار شکايت اظهارکرد: باوجود برتري تعدادي مشترکين سرويس‌ها در مخابرات نسبت به شرکت‌هاي ديگر استخراج اين آمار هنر نيست.
داوود زارعيان، سخنگوي شرکت مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار موج با اشاره به آمار ارائه‌شده توسط وزارت ارتباطات مبني بر شکايت‌هاي مردمي عليه سرويس‌هاي مخابرات توضيح داد: ارائه اين آمار مانند حکايتي قديمي است که شيخ بعد از خوردن شيره مي‌گويد چه شيرين است.
زارعيان با غيرمنطقي خواندن اين آمار بيان کرد: آن‌هايي که اين آمار را ارائه مي‌کنند، آيا توجه دارند که در بخش تلفن ثابت 30 ميليون مشترک داريم و اپراتورهاي ديگر 100 هزار مشترک، در بخش اينترنت ما 4 ميليون مشترک داريم ديگر اپراتورها و شرکت‌ها در کل 3.5 ميليون بنابراين اين مقايسه آماري در شکايت‌ها اصلاً اصولي نيست.
وي افزود: ارزيابي عملکرد بر عهده سازمان تنظيم مقررات است و جالب است که اين آمار با آمار سازمان تنظيم مقررات بسيار فاصله دارد؛ در آمار سازمان تنظيم مقررات اينترنت مخابرات در بين PAP ها رتبه پنجم ازنظر عملکرد و رضايت مشترکين را دارد.
سخنگوي مخابرات با گلايه از مسوولان وزارتي از طرح اين ماجرا در اين برهه از زمان خاطرنشان کرد: درزماني که يک سري اختلافات داخلي وجود دارد نبايد به اين آمار نادرست تکيه کرد و آن را انتشار داد؛ بعيد است که ارائه اين صحبت‌ها از طريق اين مسوولان از روي صداقت باشد و تنها به دليل تشويش اذهان عمومي صورت مي‌گيرد.
زارعيان درخصوص خروج عده‌اي از اعضاي هيأت‌مديره مخابرات گفت: اساسنامه ماده 30 هيأت‌رئيسه مخابرات مي‌گويد اگر افراد 4 جلسه غيبت داشته باشند اين افراد حذف مي‌شوند و اين امر قانوني است و انجام نشدن آن عدم رعايت قانون است.
وي در پايان تأکيد کرد: وزارت ارتباطات به‌عنوان نهاد حاکم بايد کمک کند تا اين اختلافات برطرف شود و رسانه‌اي کردن نارضايتي مشترکين اينترنت مخابرات هنر نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن