تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري کامل سوآپ به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
معاون برنامه‌ريزي و نظارت بر منابع هيدروکربوري وزير نفت خواستار شد: واگذاري کامل سوآپ به بخش خصوصي موج - معاون برنامه‌ريزي و نظارت بر منابع هيدروکربوري وزير نفت گفت: سوآپ مي‌تواند به‌طور کامل به بخش خصوصي واگذار شود.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور معظمي، امروز (دوشنبه، ۱۲ مرداد) با حضور در نشست اتاق بازرگاني اتاق تهران که اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهوري، نيز در آن حضور داشتند خواستار واگذاري کامل سوآپ به بخش خصوصي شد و به قطع سوآپ در گذشته به دليل «سوآپ» خواندن آن اشاره کرد و گفت: با قطع عمليات سوآپ ايران بازار خوبي را از دست داد.
وي همچنين به بحث گازرساني در کشور تا پايان سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: با افزايش توليد گاز و گازرساني، صنايع تحت پوشش گاز تا پايان سال ۹۷ به ۹۸ درصد مي‌رسد.
معاون وزير نفت در امور برنامه‌ريزي و نظارت بر منابع هيدروکربوري با بيان اين‌که هم اکنون در بحث صادرات فرآورده‌هاي نفتي مشکلاتي وجود دارد، تصريح کرد: با واگذاري صادرات فرآورده نفتي به بخش خصوصي که صاحب صلاحيت و داراي توانمندي مالي هستند مي‌توان اين مشکلات را کاهش داد.
معظمي افزود: قيمت فرآورده‌هاي نفتي و حامل‌هاي انرژي بايد مشخص شود که مثلا؛ ما تا ۱۰ سال آينده در مورد اين فرآورده‌هاي به چه قيمتي خواهيم رسيد تا بخش خصوصي آينده‌نگري مناسبي در اين مورد داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن