تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814981584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پناهی: تمام منتقدان سمندر از او پست می‌گیرند/ فدراسیون کاراته بی‌برنامه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تصمیمات رئیس عجیب و غریب است؛ پناهی: تمام منتقدان سمندر از او پست می‌گیرند/ فدراسیون کاراته بی‌برنامه شده است ایلنا: رئیس سابق فدراسیون کاراته گفت: سمندر همیشه تصمیمات عجیب و غریب می گیرد و کنار گذاشتن دبیر فدراسیون در این مقطع زمانی این ادعا را تایید می کند.
پناهی: تمام منتقدان سمندر از او پست می‌گیرند/ فدراسیون کاراته بی‌برنامه شده است

عباس احمد پناهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خبر کنار گذاشتن محسن آشوری را از طریق رسانه ها متوجه شدم. واقعا نمی دانم کدام رئیس فدراسیونی در فاصله 20 روز مانده تا رقابت های قهرمانی آسیا فدراسیون خود را به حاشیه می برد. بهتر بود این آقا(علیرضا سمندر) برای اجرای این تصمیم حداقل تا پایان رقابت های آسیایی ژاپن صبر می کرد. وی افزود: رئیس کنونی فدراسیون کاراته هر روز یک تصمیم می گیرد. یک روز آقای ایکس خوب است و روز دیگر به کارش نمی آید! اصلا معلوم نیست چرا فدراسیون کاراته تا این حد بی برنامه شده است. پناهی با بیان این که آشوری کارش را بلد است، عنوان کرد: او هم به عنوان مدیر تیم های ملی و هم به عنوان دبیر فدراسیون امتحانش را پس داده و نمی دانم الان چه زمانی برای تغییر آشوری است. وی ادامه داد: بی تردید این مشکلات و حواشی بوجود آمده تقصیر نفر اول فدراسیون است. درست است که رئیس فدراسیون می تواند همکارانش را خودش انتخاب کند اما این همه اشتباه زیبنده فدراسیون بزرگی مثل کاراته نیست. رئیس سابق فدراسیون کاراته با بیان اینکه در فاصله 20 روز مانده به رقابت های آسیایی جدایی آشوری مشکل ساز خواهد شد،افزود: قطعا مجمع باید رئیس فدراسیون را بازخواست کند. مدیر بی‌برنامه به درد کاراته نمی خورد. بهتر است دوستان یک نگاهی به تصمیمات شاهکارانه خود در این مدت بیاندازند. پناهی در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره حضور احتمالی صافی به عنوان دبیر چیست،گفت: این هم یک نشانه دیگر از ضعف مدیریت! شرایط به گونه ای شده که هر کس از این آقا انتقاد می کند از او پست می گیرد. مطمئن باشید ایشان به خاطر ترس از دست‌دادن جایگاهش این اقدامات را انجام می دهد غافل از اینکه همین تصمیمات دارد به ضرر خودش تمام می شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: اکثر تصمیمات سمندر در بدترین شرایط زمانی صورت می‌گیرد.این نشان دهنده عدم ثبات تصمیم گیری اوست. فقط می توانم بگویم امیدوارم مسئولان ورزش کشور به داد کاراته برسند.

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۲:۵۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن