تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818898399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرکار،تعاون ورفاه اجتماعی: رفع نابرابری ها از اهداف سفرهای استانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیرکار،تعاون ورفاه اجتماعی: رفع نابرابری ها از اهداف سفرهای استانی است گرگان - ایرنا - وزیر کار ،تعاون و رفاه اجتماعی در گرگان گفت: رفع نابرابری در استانهای مختلف از اهداف سفرهای استانی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ربیعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه مرکز استان گلستان،اظهار داشت: یکی از برنامه های دولت مطالعه کمبودهای استانها و رفع آن در قالب برنامه ششم توسعه می باشد.
وی تصریح کرد: امید داریم با برنامه ریزی های انجام شده چند استان نابرابر به عدالت و برابری در همه زمینه ها دست یابند.
ربیعی در خصوص برنامه های سفر به استان گلستان نیز گفت: بررسی چند بروژه مختلف در زمینه اشتغال ، درمان و بیمه روستایی در دستور کار قرار دارد.
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین بررسی اشتغال در بخش های مختلف گلستان، بیمه روستاییان و کمک به تناسب سازی فنی وحرفه ای در استان را از دیگر برنامه های سفر بیان کرد و افزود: حل مشکل بیکاری درحد وسع دولت، گسترش فعالیت های بهزیستی و بازدید از چند از پروژه در این بخش از دیگر اهداف سفر است.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی لحظاتی قبل از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شد و در راس هیاتی عالی رتبه از مسوولان این وزارتخانه مورد استقبال استاندار و معاونان وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد سازمان های تابعه قرار گرفت.
وی همچنین با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (س) گرگان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
ربیعی در مسیر فرودگاه تا مزار شهدا مورد استقبال کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای شماره 2 گرگان واقع در روستای محمد آباد قرار گرفت.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور بهره برداری چند طرح در حوزه ورزش کارگران و مراکز معلولان زیرپوشش بهزیستی، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی، بازدید از مجموعه های ورزشی،فرهنگی در دست ساخت و برگزاری نشست هایی با تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران ادارات شهرستانی و شرکت در نشست شورای اداری به گلستان سفر کرده است.
ربیعی را در این سفر دو روزه، دو تن از معاونان وزیر در بخش تعاون و روابط کار و روسا و مسوولان سازمان های بهزیستی، بیمه سلامت، صندوق کار آفرینی و امید، مرکز تحقیقات و بهداشت کار، ورزش و صندوق بیمه روستاییان و عشایر همراهی می کنند.
استان گلستان واقع در شمال کشور طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 90 دارای یک میلیون و 850 هزارنفرجمعیت است که حدود 50 درصد آنان در یکهزار روستا زندگی می کنند.
3014/1648/6204



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن