تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشکنی رژیم صهیونیستی در برگزاری مسابقه فوتبال سوپر جام فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشکنی رژیم صهیونیستی در برگزاری مسابقه فوتبال سوپر جام فلسطین گناوه - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی باکارشکنی تلاش دارد مانع برگزاری دو مسابقه رفت وبرگشت سوپر جام باشگاههای فلسطین شود.


به گزارش ایرنا ، جبریل الرجوب امروز ( دوشنبه ) درگفت وگو با رادیو غزه اظهار کرد: پس از سالها توقف قصد داشتیم در آغاز این فصل مسابقه سوپر جام باشگاههای فلسطین را بین تیمهای اتحاد شجاعیه غزه و الاهلی الخلیل درکرانه باختری به صورت رفت وبرگشت برگزار کنیم که بامخالف وکارشکنی رژیم صهیونیستی مواجه شدیم .
این مسابقات قرار است از 13 تا 17 مرداد ماه ( چهارم تا هفتم اوت )برگزار شود.
رییس فدراسیون فوتبال فلسطین اظهار کرد: صهیونیستها که ترس از تماس اهالی غزه با کرانه باختری دارند حاضر به صادر کردن مجوز عبور ومرور بازیکنان دو تیم از کرانه غربی به شهر غزه فلسطین نیستند.
وی افزود: رایزنی ها در سطح منطقه وجهان برای متقاعد کردن رژیم صهیونیستی به منظور صدور مجوز آمد و شد برای بازیکنان دو تیم و برگزاری این دو مسابقه در زمان مقرر آغاز شده است . وی خاطرنشان کرد : رژیم صهیونیستی به دنبال مطرح شدن موضوع تعلیق عضویتش در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) می خواهد در مورد ورود ورزشکاران فلسطینی کارشکنی کند .
مسابقات فوتبال باشگاههای فلسطین به دلیل خودداری رژیم صهیونیستی از عبور ومرور بازیکنان باشگاهها از یک منطقه به منطقه دیگر به صورت جداگانه در غزه و کرانه باختری برگزار می شود.
گفته می شود که مسوولان فدراسیون فوتبال فلسطین نیز به گستاخی های رژیم صهیوینیستی دامن زدند زیرا آنان پیشنهاد فدراسیون فوتبال دولت خودگردان فلسطین را برای رأی گیری به منظور تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا ) که قرار بود درنشست مجمع عمومی فیفا در شهر زوریخ سوئیس مطرح شود بنا به دلایل نامعلومی پس گرفتند.
الرجوب درآن زمان مدعی شد که چند ساعت مانده به رأی گیری تماس هایی را از شخصیت های کشورهای عربی، آفریقایی و اروپایی دریافت کرده است که آنها خواستار پس گرفتن درخواست فدراسیون فوتبال فلسطین بودند.
فدراسیون فوتبال فلسطین با استناد به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی علیه بازیکنان، مربیان و مسئولان ورزشی فلسطین به ویژه بازیکنان فوتبال و ممانعت آنها از شرکت در بازی های محلی، عربی و بین المللی، خواستار لغو عضویت این رژیم در فیفا شده بود که ناگهان موضع آنها تغییر کرد وموجب مسکوت ماندن این طرح وخوشحالی صهیونیستها شد.
3035 **1581



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن