تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819172914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با ۶۰۰کيلوگرم ترياک در اصفهان منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۷ق.ظ)
باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با ۶۰۰کيلوگرم ترياک در اصفهان منهدم شد موج- فرمانده انتظامي اصفهان از انهدام باند ۱۳ نفره قاچاق مواد مخدر در ۲ عمليات هماهنگ در شرق استان خبر داد و گفت: در اين زمينه نزديک به ۶۰۰ کيلوگرم ترياک کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عبدالرضا آقاخاني، فرمانده انتظامي اصفهان اظهار داشت: در ادامه طرح‌هاي مقابله با ورود محموله‌هاي مواد مخدر به استان ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي شب گذشته با اشرافيت پليسي و اقدامات تخصصي خود توانستند در دو عمليات منسجم و هماهنگ اعضاي يکي از باندهاي بزرگ قاچاق مواد مخدر را در منطقه شرق استان شناسايي و دستگير کنند.
وي افزود: اعضاي اين باند 13 نفر هستند که با جاسازي 600 کيلوگرم ترياک در 3 دستگاه خودروي تريلر و سه خودروي سواري قصد عبور از راه‌هاي فرعي و کويري استان را داشتند که با اقدام ويژه و تخصصي ماموران اين محموله مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد بخشي از اين محموله قرار بود به تهران منتقل و بخشي ديگر نيز در سطح استان پخش شود که با کار ويژه ماموران اين محموله از چرخه توزيع خارج و متهمان در عملي کردن نقشه خود ناکام ماندند.
وي با بيان اين که تعدادي از اين متهمان داراي سابقه کيفري در زمينه حمل و نگهداري مواد مخدر هستند، گفت: با ياري خداوند و همت جهادگونه ماموران پليس استان سردسته اين باند که تمامي کارهاي حمل، نگهداري و توزيع محموله مواد مخدر را برعهده داشت نيز به همراه ساير متهمان دستگير شد.
سردار آقاخاني با اشاره به مبارزه با قاچاقچيان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر هميشه به عنوان اولويت اول پليس استان است، گفت: از ابتداي سال تا کنون 13 تن مواد مخدر در ورودي‌هاي استان توسط ماموران اين فرماندهي کشف شده که کشف اين مقدار مواد در چهارماهه اول سال 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
وي با هشدار به کساني که در اين زمينه فعاليت مي‌کنند، تصريح کرد: پليس استان مصمم است با قاچاقچيان مواد مخدر با قاطعيت تمام مقابله کند و اجازه نخواهد داد عده‌اي با تجارت سياه خود امنيت جامعه ما را به خطر بي اندازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن