تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان‌شرقی: مساجد و منابر روحانیت بهترین سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی است/روحانیون کم‌توقع‌ترین قشر جامعه و هیچ‌گاه درخواست‌های شخصی نداشته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی:
مساجد و منابر روحانیت بهترین سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی است/روحانیون کم‌توقع‌ترین قشر جامعه و هیچ‌گاه درخواست‌های شخصی نداشته‌اند
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیت در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: هیچ کلاس درس و آموزشگاهی به اندازه مساجد و منابر روحانیت نمی‌تواند نسل جوان را در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی بیمه کند.

خبرگزاری فارس: مساجد و منابر روحانیت بهترین سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی است/روحانیون کم‌توقع‌ترین قشر جامعه و هیچ‌گاه درخواست‌های شخصی نداشته‌اند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اسماعیل جبارزاده در همایش هادیان نور و تجلیل از روحانیون معمر استان در تبریز، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق یافتم در جمع معلمان اخلاق و قرآن که دیانت و اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) را به ما معرفی کردند حضور یابم و از ابتکار مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

وی با بیان این که همه مردم قدردان علمای ربانی و روحانیت معظم هستند، افزود: روحانیون به عنوان مروجین دین و تربیت‌کنندگان مردم بر اساس مکتب نورانی قرآن بوده و شهدای عزیز ما که باعث عزت و عظمت میهن اسلامی شدند همه تربیت‌شدگان مکتب روحانیت هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که انقلاب اسلامی از مساجد و منابر شروع شد، افزود: این انقلاب بر اساس آموزه‌های دینی و زحمات امام بزرگوار و روحانیت به ثمر نشست و انقلابیون ما کسانی بودند که در مکتب روحانیت پرورش یافته بودند.

وی، نقش روحانیت را در زمان حاضر فوق‌العاده مهم دانست و گفت: روحانیت و مساجد و منابر در سنگر اول و خط مقدم مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی قرار دارند و کسانی که در این مکتب آموزش دیده باشند می‌توانند با هجمه‌های فرهنگی مقابله کنند.

جبارزاده افزود: نسل جوان امروز به تربیت در مکتب روحانیت نیاز دارد و هیچ کلاس درس و آموزشگاهی به اندازه مساجد و منابر نمی‌تواند در تربیت نسل جوان موثر باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره عالمان و مجاهدان بزرگی چون شهید مدنی، شهید قاضی طباطبایی، علامه امینی، علامه طباطبایی و علامه جعفری، اظهار داشت: علما و روحانیون آذربایجان در طول تاریخ در صحنه‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند و اغلب کسانی که در تاریخ کشور تاثیرگذار بوده‌اند از این خطه برخاسته‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر همکاری و کمک فکری روحانیون با مدیریت اجرایی استان، خاطرنشان کرد: امیدوارم به عنوان کسی که در مکتب روحانیت آموزش دیده‌ایم در مسئولیت خدمت به مردم موفق باشیم و زمینه مناسب برای فعالیت بهتر و بیشتر روحانیون را در اقصا نقاط استان فراهم کنیم.

جبارزاده ابراز امیدواری کرد خدمات مورد نیاز روحانیون در بخش‌های مختلف از طریق مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با همکاری همه دستگاه‌های مسوول به آنها ارائه شود.

وی گفت: روحانیون کم‌توقع‌ترین قشر جامعه هستند و هیچ‌گاه درخواست‌های شخصی نداشته‌اند، با این حال وظیفه ماست که خدماتی در شان روحانیت معظم ارائه کنیم.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با اهدای لوح سپاس از خدمات شایسته و صادقانه جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی و حمایت‌ها و تلاش‌های خالصانه وی در ایجاد سرپناه برای طلاب و روحانیون استان قدردانی کرد.

 در پایان این مراسم از 11 نفر از روحانیون معمر استان که سالیان طولانی در راه ترویج دین مبین اسلام و نشر آموزه‌های دینی و قرآنی تلاش کرده‌اند تجلیل شد. انتهای پیام/60002/ل/
 
 

94/05/11 - 20:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن