تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدان جزو چهار استان گزینه پایتخت جوانان جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدان جزو چهار استان گزینه پایتخت جوانان جهان اسلام است همدان- ایرنا- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: همدان از سوی وزارت ورزش و جوان همراه با مشهد، اصفهان و تبریز جزو چهار شهر گزینه پایتخت جوانان جهان اسلام است.


اسدالله ربانی مهر روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: استانبول ترکیه از سوی اتحادیه بین المجالس به مدت دو سال این عنوان را در اختیار داشت و از آنجا که هر دو سال یکبار یکی از شهرهای اسلامی در جهان این نام را در اختیار می گیرند، این بار یکی از چهار شهر گزینه ایران انتخاب خواهند شد.
وی بیان داشت: هم اکنون از هر چهار شهر گزینه کشورمان خواسته شده تا مصوبه لازم را از سوی شورای اسلامی شهر، دستگاه ورزش و استانداری داشته باشند ضمن اینکه برای انتخاب پایتخت جوانان جهان اسلام از بین این چهار شهر گزینه کشورمان، ویژگی های منحصر بفرد در امور فرهنگی و جوانان مدنظر است.
وی از ویژگیهای همدان برای احراز این عنوان را برخورداری از یک سوم جمعیت استان در رده سنی جوانان، نامگذاری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، داشتن مشاهیر بزرگ جهان، بهره مند بودن از ظرفیت های گردشگری و نیز آثار تاریخی و فرهنگی عنوان کرد.
ربانی مهر خاطرنشان کرد: میزبانی همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی در سال 2015، برگزاری همایش های مختلف ملی و منطقه ای در سال جاری، میزبانی مسابقات بین المللی و برخورداری از فعالیت چشمگیر سمن ها از دیگر مزیت های استان همدان در انتخاب به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام است.
وی اظهار کرد: شهری که بتواند به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شود به مدت دو سال از سوی اتحادیه بین المجالس این عنوان را در اختیار خواهد داشت.
همدان دارای جمعیت 600 هزار نفر جوان است.
7520/6993



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن