تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803316763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاتمي: بعيد مي دانم قلعه نويي نخواهد در بازي با استقلال روي نيمکت بنشيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
قلعه نويي به من گفت فرزاد تو شدي سرجهازي من! حاتمي: بعيد مي دانم قلعه نويي نخواهد در بازي با استقلال روي نيمکت بنشيند موج-گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، ملوان امير قلعه نويي بازي اولش را برابر ذوب آهن برد تا خيلي زود در ايستگاه دوم ليگ به استقلال و تيم سابقش برسد. خيلي ها معتقدند او شايد به بهانه اين روزها که تا مشکل مالي برطرف نشود قرارداد را امضا نمي کند و روي نيمکت ملواني ها نمي نشيند، به دنبال اين است که در آزادي مقابل تيم سابقش قرار نگيرد. مساله اي که فرزاد حاتمي، مهاجم ملوان از بيخ و بن اين موضوع را رد مي کند و او بعيد مي داند با شناختي که از قلعه نويي دارد اين مربي به تعهدي که داده پايبند نباشد و بخواهد به خاطر اين مسايل تيم جديدش را با مشکل مواجه سازد.
بازي با ذوب آهن چطور بود؟
به نظر من که بازي خوب و تهاجمي از سوي هر دو تيم را شاهد بوديم. در 15، 20 دقيقه ابتدايي تقريبا اين ذوب آهن بود که توپ و ميدان را در اختيار داشت اما در بقيه بازي و به جز اواخر بازي که ذوبي ها دوباره به دنبال جبران باخت بودند ما بر بازي مسلط بوديم و موقعيت هايي زيادي را هم خلق کرديم.
جالب بود که اکثرا مي کردند اين تيم ملوان مقابل قهرمان جام حذفي يک مساوي هم بگيرد برايش کمتر از برد نيست؟
بازي واقعا محکم و جانداري از سوي هر دو تيم شاهد بودي. به هرحال فوتبال قابل پيش بيني نيست اما شک نکنيد اصلا قلعه نويي تيم را براي تساوي به ميدان نفرستاده بود. بچه هاي ما با اينکه يک هفته تمرين جدي کرده بودند و يک بازي تدارکاتي مقابل شهرداري اردبيل داشتند ديديد که خيلي خوب با هم هماهنگ بودند. بالاخره اکثر اين بازيکنان سال گذشته هم کنار يکديگر بازي مي کردند و اين مساله نقش مهمي در نتيجه گيري ملوان مقابل ذوب آهن داشت.
و نقش تاثير قلعه نويي در اين پيروزي...
قلعه نويي در ابتدا بگويم تيم خوبي را تحويل گرفته که الحق و والانصاف بازيکنا خوبي دارد. خود اميرخان وقتي آمد با ديدن حسين ماهيني گفت دنيا را مي بينيد چند سال است به دنبال جذب اين بازيکن هستم و حالا او بايد در ملوان شاگرد من شود. ملوان تيم پرمهره اي است و فقط نياز به تقويت دارد. اينها را نگفتم که نقش قلعه نويي را کمرنگ کنم چون بازيکن در تيم با يک سرمربي فقط برخورد دارد اما برعکس سرمربي با 25 بازيکن و مسايل ديگر باشگاه! اينها را گفتم که ثابت کنم اين نتيجه گيري و هماهنگ کردن تيم براي بازي با ذوب آهن به يک مربي با تجربه مثل قلعه نويي نياز داشت که در همين مدت کوتاه توانست نقش خودش را نشان بدهد.
و خود فرزاد حاتمي ناراحت از قلعه نويي و در حالي که از استقلال پيشنهاد داشت دوباره شاگرد او شد...
من از استقلال پيشنهاد داشتم اما به نظر من همه چيز اين نيست که به يک تيم پرطرفدار بروي و تفکر هم نقش مهمي دارد. بازي در استقلال و پرسپوليس يک افتخار است آن هم با آن هواداراني که هميشه به بازيکنان خودشان لطف دارند. با اين همه مي بينيد که اگر به طرفدار باشد ملوان، تراکتورسازي و سپاهان هم تيم هاي پرطرفداري هستند پس بايد با فکر تيم را انتخاب کرد.
در مورد قلعه نويي حرف نزدي؟
من هميشه شاگرد امير قلعه نويي بودم و هستم و از ايشان واقعا کمال تشکر را دارم. اما به هرحال در همه مصاحبه ها هم گفته بودم که از دست ايشان يک ناراحتي داشتم و همانجا هم بارها گفتم که ايشان بزرگ ماست و زحمت مرا کشيده است. نکته جالب جايي بود که اميرخان وقتي سر تمرين آمد با ديدن من گفت براي چهارمين بار شاگرد من شدي و فرزاد تو کلا شدي سرجهازي امير قلعه نويي!
وضعيت مالي تيم و قرارداد بازيکنان و خود قلعه نويي چه مي شود؟
ما برديم اما به هرحال اين مساله اگر مي خواهند تداوم داشته باشند مستلزم اين است که از نظر رواني بازيکن با خيالي راحت وارد زمين شود. وقتي بازيکن به فکر چک برگشتي و طلبکارانش باشد هرچه هم که بخواهد در ميدان بي تفاوت باشد بالاخره اين موضوع يک جوري تاثير خودش را مي گذارد. با عملي نشده وعده هاي بهشتي بچه ها روي قول آقاي دنيامالي حساب باز کردند که همه مي گويند حرف او حرف است. من تجربه اي بابت همکاري با ايشان نداشتم و وقتي اين همه حمايت را از سوي بازيکنان نسبت به دنيامالي ديدم پذيرفتم که اين مساله نمي تواند اتفاقي باشد و حتما پيشينه اي وجود داشته که آنها با يک حرف او رفتند و قراردادهاي شان را امضا کردند. حتي خود اميرخان هم ديديد که بابت حضور آقاي دنيامالي با خلف وعده هاي بهشتي کنار آمدند و هنوز در انزلي هستند.
و اگر نشد...
فعلا اين موضوع را به فال نيک مي گيريم اگر نشد آن موقع فکر ديگري مي کنيم.
برسيم به بازي بعدي تيم تان که يک جدال حساس مقابل استقلال و تيم سابق قلعه نويي در آزادي است. اينکه مي گويند قلعه نويي شايد به خاطر اين بازي بحث قرارداد را کن لم يکن نگه داشته تا بعد اين بازي و عبور از استقلال و هوادارانش امضا کند را تو قبول داري؟
هواداران استقلال جاي خودشان را دارند و قابل احترام هستند. من خودم را مي گويم وقتي با تيمي قرارداد مي بندم و اصلا مسووليتي را قبول مي کنم با تمام قوا براي نتيجه خوب از تعهدم تلاش مي کنم. در مورد قلعه نويي هم با شناختي که دارم او به لوگويي که روي پيراهن او حک مي شود کاملا پايبند است و بعيد مي دانم او اهل اين حرف ها باشد که به خاطر اين مسايل تعهدش را به ملوان زير سوال ببرد و نخواهد روي نيمکت بنشيند. شک نکنيد اگر مسايل مالي برطرف شود او قطعا روي نيمکت ملوان خواهد نشت.
چقدر اميدواري جدال مربي سابق و کنوني استقلال به نفع سرمربي فعلي ملوان تمام شود؟
به هرحال هر دو تيم بازي اول خودشان را برده اند و قطعا هجومي به ميدان خواهند رفت. اميدوارم که يک بازي جوانمردانه رقم بخورد و قطعا هر تيمي که از موقعيت هايش بهتر بهره ببرد پيروز خواهد شد اما من به اين پيروزي خوش بين هستم.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن