تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید ، محور سیاست کاری حوزه هنری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تولید ، محور سیاست کاری حوزه هنری است استان‌ها > زنجان - معاون فرهنگی هنری اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنری در نشست با مسئولان واحدها و کارکنان حوزه هنری استان زنجان به بررسی عملکرد واحدها و اقدامات انجام شده طی سال گذشته پرداخت.

به گزارش خبر آنلاین اين نشست كه همزمان با سفر مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری در محل سالن جلسات حوزه هنري برگزار شد، سياست هاي جديد حوزه هنري تشريح شد. وي با بيان اينكه يكي از اهداف ذاتي و اصلي حوزه هنري توليد محتوا و اثر است ، افزود: انتظار مي رود حوزه هنری استان زنجان نيز از اجرای برنامه های سفارشی و مناسبتی تا حد امکان اجتناب نموده و سیاست کاری حوزه تولید محور باشد.
حبيبي با اشاره به اينكه اشاعه هنر انقلاب و ترويج فرهنگ هاي اصيل آن از ديگر وظايف ذاتي حوزه هنري به شمار مي رود به لزوم جذب مخاطبان و جامعه هدف جديد اشاره كرد و گفت: کانون های فرهنگی- هنري مساجد به عنوان يكي از پايگاه هاي فرهنگي مذهبي و با دارا بودن جامعه جوان مي تواند به يكي از اين كانون هاي جذب مخاطب باشد.
اين مقام مسئول گفت: با توجه به اينكه با زحمات هنرمندان و فرهيختگان حوزه هنري در طي ساليان گذشته آثار حوزه داراي مخاطبان خاص و ويژه اي مي باشند، لازم است در کتابهای چاپ شده توسط حوزه هنري استان زنجان نيز سفارش دهنده حوزه هنری استان زنجان قيد شود . معاون فرهنگي هنري اداره کل امور استانها و مجلس حوزه هنري اشاره كرد: تلاش هاي حوزه هنري استان در جهت رفع محدوديت توليد آثار مكتوب بويژه در حوزه انتشار قابل توجه است. حبيبي همچنين از رويكرد جديد حوزه هنري این استان در بحث توليد آثار موسيقيايي با محوريت آثار مذهبي استقبال كرد و گفت: براي تاثيرگذار تر شدن آثار و افزايش كيفيت و استفاده از تجربيات ساير مراكز بهتر است قبل از انعقاد قرارداد موسیقی در وهله اول اشعار آن به معاونت فرهنگی جهت اخذ تأییدیه ارسال و بعد از تایید اشعار اقدام به ساخت ملودی و عقد قرارداد گردد.

کلید واژه ها: استان زنجان - حوزه هنری -




یکشنبه 11 مرداد 1394 - 16:48:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن