تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ملت ایران در تمام صحنه ها بیانگر تداوم انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست شورای هماهنگی کهگیلویه و بویراحمد: حضور ملت ایران در تمام صحنه ها بیانگر تداوم انقلاب است یاسوج - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در تمام عرصه ها و صحنه ها از برکات اصلی تداوم، بقا و استمرار نظام و انقلاب است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نظر امام خمینی (ره) در سال 59، افزود: تا زمانی که ملت ایران دارای اتحاد و انسجام بوده و در تمام صحنه ها و عرصه ها حضور پرشور دارند توطئه های شوم دشمنان هیچگونه کارآیی نخواهد داشت.
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی ارزشمند و تاثیرگذار متولی برگزاری مراسم ها و مناسبت های انقلاب اسلامی است.
خاضع اظهار کرد: مناسبت های انقلاب مهمترین تریبون برای بیان مواضع صریح ملت ایران در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی خواهد بود.
وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول 35 سال گذشته در زمینه برگزاری مراسم ها و مناسبت های انقلاب و بزرگداشت ایام الله ها تمهیدات لازم را برای حضور گسترده مردم در این آیین ها به منظور اعلام مواضع نظام و انقلاب علیه استکبار جهانی اندیشیده است.
خاضع ابراز داشت: حضور گسترده ملت ایران در مناسبت های انقلاب موجب عصبانیت دشمنان و ایجاد نشاط بین دوستان نظام می شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شورای هماهنگی تاکنون توفیقات متعددی داشته که از مهمترین آنها می توان به برگزاری راهپیمایی های تاریخی و ماندگار 23 تیر 78 و 9 دی 88 اشاره کرد.
خاضع گفت: اعلام و فراخوان به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور پرشور ملت ایران در حماسه 9 دی 88 موجب مهار فتنه و خنثی شدن دسیسه های دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب شد.
وی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری 9 دی 88 به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد.
خاضع اظهار کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی های 22 بهمن و روز جهانی قدس در طول 35 سال اخیر از سایر توفیقات مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شمار می رود.
وی عنوان کرد: مهمترین ماموریت ها و اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال شامل برگزاری مراسم های 12 فروردین، 14 و 15 خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، 13 آبان، عید فطر، هفته زن و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ایام الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن است.
خاضع ابراز داشت: امروزه هزاران شبکه رادیویی، تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی دشمنان در حال تبلیغات منفی علیه انقلاب هستند و هدف از این تبلیغات نیز بدبین کردن مردم نسبت به نظام است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقش اقدامات، برنامه ها و ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام و انقلاب برجستگی خاصی دارد.
خاضع گفت: اقدامات و ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مطلوب مسوولان اجرایی و نهادهای دولتی این استان انجام می شود.
وی مهمترین برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی را شامل دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج و حضور در گلزار شهدای یاسوج به منظور عطرافشانی و غبار روبی قبور شهیدان و تجدید پیمان با آنان اعلام کرد.
7535/6162



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن