تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799093580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون روابط کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: بانک‎ها از جنس تولید و توسعه نیستند/ تشکل‌های کارگری ساختار و قدرت ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون روابط کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:
بانک‎ها از جنس تولید و توسعه نیستند/ تشکل‌های کارگری ساختار و قدرت ندارند
معاون روابط کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: بانک‎ها از جنس تولید و توسعه نیستند و باید به فکر تغییر ساختار سیستم بانکی باشیم.

خبرگزاری فارس: بانک‎ها از جنس تولید و توسعه نیستند/ تشکل‌های کارگری ساختار و قدرت ندارند



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن هفده‌تن ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: برای موفقیت هر استان و هر کشور شایسته‌سازی در حاکمیت خصوصا در نظام اجرایی شرط نخست است.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این نوع نگاه شایسته‌سازی می‌تواند در روند توسعه تعاون تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در کشورهای اروپایی توسعه به صورت متوازن و عدالت محور انجام می‎شود، گفت: به همین دلیل انگیزه برای مهاجرت وجود ندارد و ایران نیز باید به همین سمت حرکت کند.   

این مسئول بیان کرد: اگر بخواهیم در کشور توسعه متوازن اتفاق بیفتد باید مسئولیت‎ها را به استان‎ها واگذار کنیم.

هفده‌تن در خصوص زیاد بودن قوانین تاکید کرد: دولت و وزارتخانه‌ها باید تصمیم جدی بگیرند و حتما به فکر کاهش قوانین باشند، چراکه ما در عصر نوآوری و تکنولوژی قرار داریم و به همین دلیل عمر قوانین بیشتر از 10 سال نیست.

وی یکی از علت‌های عدم اثر بخشی قوانین را عدم حضور تشکل‌های صنفی دانست و بیان کرد: حتما باید این تشکل‌ها در هنگام تصویب قوانین حضور داشته باشند و تا این نگاه به قانون عوض نشود، تولید و اشتغال و ارائه تسهیلات موفق نمی‌شود.

هفده‌تن با بیان اینکه سرمایه‌گذار قبل از ورود به عرصه تولید باید وارد بازار شود و بازارهای هدف را شناسایی کند، تاکید کرد: بانک‎ها از جنس‎ تولید و توسعه نیستند و ما باید به فکر تغییر ساختار سیستم بانکی باشیم.

وی با بیان اینکه استان لرستان دارای منابع با ارزش زیادی است، گفت: به تعبیر دیگر لرستان روی گنج خوابیده است و باید از تمام پتانسیل‌های آن استفاده شود.

این مسئول در خصوص معادن سنگ لرستان اظهار کرد: سنگ طبیعی ایران به خصوص لرستان در هیچ جای جهان یافت نمی‌شود و ما اگر به ارزش آن پی ببریم می‌توانیم در توسعه صنعت از آن بهترین استفاده را بکنیم.

هفده‌تن افزود: دولت باید نگاه ویژه به معادن سنگ طبیعی لرستان داشته باشد و دستورالعمل‏‌های کاملا شفاف ارائه دهد.

معاون روابط کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور بیان کرد: در کشورهای اروپایی از ضایعات سنگی چیزهایی تولید می‎کردند که هر قطعه آن را دو هزار دلار به فروش می‌رسانند.

وی تاکید کرد: خام فروشی در بحث سنگ و اساسا خام فروشی در اقتصاد کشور از مواردی است که ارزش افزوده را به شدت کاهش می‎دهد که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

 معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در خصوص تشکل‌ها تصریح کرد: تشکل‌های ما به خصوص تشکل‎های کارگری و کارفرمایی قدرتمند و دارای ساختار صحیحی نیستند.

وی تاکید کرد: محوری را که در حوزه کار شروع کرده‌ایم، طراحی ساختار تشکل‌ها با هدف قدرتمند کردن تشکل‎ها به گونه‎ای است که در جایگاه واقعی خودشان از نظر کرامت و قدرت تصمیم قرار بگیرند که دولت قاونی را بدون امضای این تشکل‌ها تصویب نکند.

این مسئول در خصوص اصلاح قانون گفت: اصلاح قانون از طریق مجلس فرآیند بسیار مشکلی است و به همین خاطر آن‌ها را در دستورالعمل آیین نامه‌ها ذکر کردیم.

هفده‌تن در پایان تصریح کرد: باید با حمایت تشکل‎ها این مدل‌ قوانین را در استان‌ها اجرا کنیم و بعد از اجرا و پذیرش دولت ما قدرت را به دست این تشکل‎ها واگذار می‎کنیم.

انتهای پیام/2304/غ40

94/05/11 - 15:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن