تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802357555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان سازماندهی استانی و اجماع سازی اصلاح طلبان/ نیروهای اعتدالگرا هرچه سریع تر از بی تحرکی خارج شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان: پایان سازماندهی استانی و اجماع سازی اصلاح طلبان/ نیروهای اعتدالگرا هرچه سریع تر از بی تحرکی خارج شوند تهران-ایرنا- عضو هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان از پایان سازماندهی استانی و فرآیند اجماع سازی اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نیروهای اعتدال گرا باید هر چه سریع تر از حالت بی عملی و کم تحرکی خارج شوند.


سید حسن رسولی امروز (شنبه) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به اظهارات روز گذشته حجت السلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری درمورد عملکرد جریانات اعتدالگرا درانتخابات مجلس آینده اشاره کرد و افزود: آقای ناطق نوری به دلیل سوابق و تجارب ارزنده ای که دارند، در حوزه سیاست داخلی دارای نظرات صائب و ارزنده هستند و آنچه که من از محتوا و پیام اصلی صحبت های وی دیدم یک علامت هشدار گونه به مجموعه نیروهای سیاسی اصلاح طلب و اصولگرایان معتدل است.
وی خاطرنشان کرد: این هشدار با کسانی بود که به وجود آوردنده نتایج خوشایند انتخابات 24 خرداد 92 بودند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال تلاش بیشتر، برنامه ریزی دقیق تر، انسجام گسترده تر و تحرک بیشتر داشته باشند.
عضو هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان یادآور شد: البته این کم تحرکی در حوزه اصلاحات به چشم نمی خورد و اصلاح طلبان و به طور مشخص مجموعه ای که در انتخابات 92 به دکتر عارف کمک کرد بلافاصله بعد از انتخابات مقدمات ورود به انتخابات مجلس را آغاز کرد و بی وقفه و در سطوح مختلف برنامه های خود را اجرا می کند.
رسولی به انجام سفرهای استانی محمدرضا عارف و برگزاری جلسات ستادی به منظور پشتیبانی نظری مجموعه اصلاح طلبان از انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر این مجموعه و شورای مشاورین وی که بخشی از ظرفیت اصلاح طلبی هستند، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب نیز به طور جدی وارد انتخابات شده است.
وی ادامه داد: سازماندهی استانی و اجماع سازی اصلاح طلبان پایان یافته است و در بسیاری از حوزه های انتخابیه پیرامونی در عمل فعالیت های بلامانع انتخاباتی اصلاح طلبین توسط نامزدهای احتمالی با استفاده از ظرفیت های قانونی جریان دارد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای اعتدال گرا با خاستگاه اصولگرایی که در کنار اصلاح طلبان در تجهیز سازمان رای دکتر روحانی نقش داشتند، باید هر چه سریع تر از حالت بی تحرکی و بی عملی خارج شوند و در قالب اتحاد دوباره به مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات رقابتی و سالم در انتخابات آینده کمک کنند.

** گزاره های چهارگانه رهبری جزو لاینفک گفتمان اصلاح طلبان در انتخابات است
عضو هیات مدیره امید ایرانیان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب کلید واژه های مهمی را در آستانه انتخابات 92 و در روز اخذ رای فرمودند مبنی بر این که «رای مردم امانت الهی و حق الناس است»،«همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند»،«رای من مخفی است و حتی فرزندانم از آن بی خبر هستند»،«حتی کسانی که به نظام انتقاد دارند به خاطر مصالح ملی و منافع ایران در انتخابات شرکت کنند» که گزاره های چهارگانه ایشان بخش لاینفک گفتمان اصلاح طلبان در انتخابات آن است.
رسولی ادامه داد: انتظار داریم آقای ناطق نوری همچنان که در انتخابات 92 در برقراری پیوند میان اصلاح طلبان و طرفداران اصولگرای روحانی نقش آفرین بودند در این مرحله هم پیش قدم شوند وکمک کنند خلائی که به عنوان یک واقعیت به آن اشاره داشتند، برطرف شود و شاهد جنب و جوش و فعالیت پرشتاب اصولگرایان طرفدار دولت باشیم.
رسولی با بیان این که پس از این بیانات مهم و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب ،اولین انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه آینده برگزار می شود، گفت: برخی از شخصیت های سیاسی که به دلیل حمایت های بی دریغ از دولت های نهم و دهم پایگاه اجتماعی و سیاسی خود را از دست داده اند همچنان سودای انتخابات کمتر رقابتی را در سر می پرورانند.
استاندار اسبق خراسان اظهارامیدواری کرد: درانتخابات پیش رو شاهد رویکرد انبساطی و تمام شمول هیات مرکزی نظارت و سایر بخش های نظارتی باشیم و در این صورت است که امکان مشارکت همه سلایق سیاسی درون نظام در انتخابات آینده فراهم می شود.
رسولی خاطرنشان کرد: همه بخش های اصلاح طلب یک صدا و با انگیزه بالا هم خودشان آماده ورود به انتخابات به عنوان نامزد هستند و هم به عنوان پشتیبان و رای دهنده مردم را تشویق به مشارکت در انتخابات می کنند و امیدواریم با مقدماتی که مسوولان اجرایی و نظارتی انتخابات فراهم می کنند در سال همدلی و همزبانی شاهد خلق حماسه و حضوری دیگر باشیم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام المسلمین علی اکبر ناطق نوری روز گذشته و در دیدار برخی از مدیران سایت های خبری و دانشجویان ارشد و دکترای علوم سیاسی ضمن انتقاد از نحوه فعالیت های انتخاباتی « اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل» برای مجلس دهم گفت: من از ابتدا در درون جریان های سیاسی کشور حضور داشتم و کاربلد این کار هستم؛ بنابراین معتقدم در شرایط فعلی نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان معتدل برنامه مشخصی برای انتخابات نداشته و ندارند.
وی اضافه کرد: بنابراین این انتقاد به جریان های معتدل سیاسی کشور وارد است که هیچ برنامه مشخصی برای انتخابات ندارند. این در حالی است که من شنیده ام و از نشانه هایش هم مشخص است که برخی جریان های تندرو و افراطی که من آن ها را قبول ندارم در برخی گروه های سیاسی با برنامه ریزی منسجم تری می خواهند در انتخابات مجلس آتی شرکت کنند.
سیام(4)**2021** 1336



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن