تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم پشتوانه سازی ضربه های زیادی به ورزش استان وارد کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: عدم پشتوانه سازی ضربه های زیادی به ورزش استان وارد کرده است کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: عدم پشتوانه سازی در ورزش ضربه های زیادی را به رشته های این بخش در استان وارد کرده و به همین دلیل دنبال رفع این نقیصه هستیم.


مجتبی جوهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال های گذشته رشته هایی نظیر کشتی، جودو، بوکس، والیبال و ... دارای بازیکنان بسیار خوبی بودند و وجود چنین افرادی باعث شده بود تا کرمانشاه در آن ها سرآمد کشور باشد.
وی ادامه داد: عمر قهرمانی محدود است و زمانی که جانشینان خوبی برای قهرمانان کشتی، جودو، بوکس و ... پیدا نشد این رشته ها رو به افول گذاشته شد و نتوانستند موفقیت های گذشته را تکرار کنند.
جوهری یادآور شد: یکی از تاکیدات ما به هیات های ورزشی توجه به رده های پایه است تا بتوانیم خلاء های موجود را مرتفع و در آینده باز هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یکی دیگر از مشکلات ورزش کرمانشاه را کمبود حمایت کننده مالی عنوان و خاطرنشان کرد: همین مسئله آسیب های زیادی را به ورزش وارد کرده و باعث شده تا بسیاری از تیم های ورزشی استان نتوانند در مسابقات لیگ های مختلف شرکت کنند.
وی تصریح کرد: هرچند در ورزش منابع درآمدی زیادی وجود دارد که باید آن ها را شناسایی و با برنامه ریزی صحیح بتوانیم برای ورزش استان درآمدزایی کنیم تا از این تنگنای مالی خارج شده و زمینه شکوفایی و رونق بیشتر این بخش را فراهم کنیم.
جوهری گفت: همسایگی کرمانشاه با عراق ظرفیت و فرصت عظیمی است که باید به نفع ورزش از آن استفاده کرد به گونه ای که با اعزام ورزشکار، مربی و داور و همچنین برعهده گرفتن میزبانی مسابقات تیم های مختلف ملی این کشور به خاطر شرایط سیاسی موجود در آن می توانیم درآمدزایی داشته باشیم.
وی گفت: یکی از کارهایی که بصورت جدی آن را دنبال کردیم درخواست میزبانی دیدارهای تیم ملی فوتبال عراق در رقابت های مقدماتی جام جهانی بود که متاسفانه به دلیل عدم حمایت لازم از این تصمیم و مخالفت هایی که از گوشه و کنار صورت گرفت این فرصت عالی برای رونق بخشی به اقتصاد ورزش از دست رفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، وجود استادیوم 15 هزار نفری را یک فرصت برای ورزش کرمانشاه برشمرد و گفت: این ورزشگاه با داشتن چمن و پیست دو و میدانی مناسب و همچنین دارا بودن استاندارهای لازم می تواند میزبانی شایسته برای برگزاری مسابقات ملی و حتی بین المللی باشد.
جوهری خاطرنشان کرد: این استادیوم در اختیار تیم های استان نیز قرار می گیرد منتها هزینه هایی را نیز در بر دارد که تیم ها در صورت پرداخت این هزینه ها می توانند از آن استفاده کنند.
7458/8066



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن