تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805707421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيري: اهل حاشيه نيستم و با عمل خودم را به منصوريان ثابت مي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۶ق.ظ)
نبودن در ترکيب من را ناراحت کرد اما شيري: اهل حاشيه نيستم و با عمل خودم را به منصوريان ثابت مي کنم موج-گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، نفت تهران در نخستين بازي خودش برابر تراکتورسازي نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي دست يابد. نتيجه اي که شايد براي تراکتوري ها که در خانه بازي مي کردند خوب نبود اما براي منصوريان و شاگردانش قطعا در گام نخست مقابل نايب قهرمان نتيجه بدي نخواهد بود. مهدي شيري، مدافع راست نفت اين نتيجه را از قبل پيش بيني کرده بود اما نکته جالب جايي بود که مدافع اکثرا ثابت تيم منصوريان در ليگ چهاردهم در اين بازي نيمکت نشين شد و يک اتفاق و مصدوميت روي سعيد لطفي باعث شد به او دوباره ميدان برسد. با اين بازيکن برسر اتفاقات بازي تبريز و اين که چرا منصوريان او را نيمکت نشين کرد به گپ و گفت پرداختيم.

بازي برابر تراکتور چطور بود؟
به نظرم در گام نخست در ليگ بازي خوبي برابر تراکتور انجام داديم. در اوايل بازي هر دو تيم جنبه محتاطانه را در دستور کار خود قرار داده بودند تا از حريف شناخت پيدا کنند. به هرحال در مجموع خدا را شکر که دست خالي از تبريز برنگشتيم.
پيش بيني تو هم که گفته بودي اين بازي با مساوي تمام خواهد شد، درست از آب درآمد؟
بله اين حرف من به خاطر اين بود که شرايط بازي به حال و هواي بازي آخر ليگ بود که ما در تبريز انجام داديم و مساوي شد بر مي گشت و دو تيم با توجه به تغييرات زيادي که در اسکلت خود داشتند ناهماهنگي زيادي داشتند. به همين خاطر در دقايق ابتدايي سرمربيان دو تيم به دنبال شناخت نقاط ضعف وقوت حريف بودند. با اين همه به نظر من نفت خيلي بهتر از تراکتور بازي کرد و حتي چند موقعيت صددرصد گلزني داشت که متاسفانه با عدم تمرکز بچه ها در خط حمله به گل تبديل نشد.
پس معتقدي نفت منطقي تر بهتر از از تراکتور بازي کرد؟
بله دقيقا همين اعتقاد را دارم. ديديد که تيم ما با اينکه بازي هاي تدارکاتي کمتري داشت و کار را ديرتر از تراکتور شروع کرد در اين بازي اول هماهنگ تر از حريف بوديم و بازيکنان جديد خيلي راحت تر با شرايط نفت هماهنگ شده بودند.
چطور در اين بازي از ابتدا در ترکيب نبودي؟ با توجه به تمرينات و حضور پررنگ تو در بازي هاي تدارکاتي اين مساله کمي عجيب به نظر رسيد. مصدوم بودي يا دليل ديگري داشت؟
نه مصدوميتي نداشتم و کاملا آماده بودم. به هرحال اين نظر مربي بود و من هم به عنوان بازيکن به اين مساله احترام مي گذارم و تمام تلاش خودم را مي کنم که در اولين فرصت خودم را دوباره به بازيکن ثابت تيم تبديل کنم.
خودت فکر مي کردي اين تصميم را منصوريان بگيرد؟
باور کنيد خودم هم وقتي ترکيب را اعلام کردند باورم نشد و اصلا فکرش را نمي کردم. اين مساله من را ناراحت کرد با اين حال تصميم کادرفني است و من هم مطيع دستورات علي آقا هستم.
با علي منصور بابت اين موضوع صحبت نکردي؟
با اينکه ناراحت و يک مقدار شوکه شده بودم اما اصلا صحبتي نکردم. به هرحال بازي هاي اول است و با تغييراتي که داشتيم سرمربي تيم به دنبال اين است که با تغييراتي که داده به ترکيب ثابت و اصلي خودش برسد و به قولي تيم و بازيکنان را محک جدي بزند. با اين همه من اصلا دنبال مسايل حاشيه اي نيستم و با عمل و تلاش جايگاهم را در نفت دوباره به دست خواهم آورد.
راستي از وضعيت سعيد لطفي چه خبر و اينکه بعد از آمدنت به زمين به جاي لطفي، از عملکرد خودت راضي بودي؟
بعد از اين که سعيد را به بيمارستان بردند و سرش را بخيه زدند با او تماس گرفتم که خدا را شکر حال خوبي دارد و فکر کنم از چند روز ديگر به تمرينات اضافه شود. به هرحال پست تخصصي من دفاع راست است و از وقتي به زمين آمدم به نظرم توانستم به روند روبه جلوي تيم کمک کنم. با اين حال اين نظر من است و بايد ديد کادرفني چه نظري روي من دارد.
با اين همه اين تساوي براي دو تيم مدعي سروصداي زيادي به پا کرده است. فکر مي کني اتفاقات سال گذشته براي نفت در مسير قهرماني در اين ليگ هم تکرار بشود؟
به نظر من که نفت امسال حتي از نفت سال گذشته هم بهتر است. بازيکنان خيلي خوبي داريم که قطعا مي توانند در ادامه حسابي به کمک نفت بيايند. به هرحال ما مقابل تراکتور نايب قهرمان بازي مي کرديم و اين مساله خيلي مهم بود که دست خالي از تبريز و مقابل هواداران پرشور اين تيم برنگرديم. شک نکنيد امسال نفت بازهم در مسير قهرماني خواهد بود.
و پيش بيني تو از بازي بعدتان برابر نفت تهران چطور است؟
اصلا بازي راحتي نيست چون علي دايي هم تيم پرمهره اي را جمع و جور کرده و ديديد که برابر استقلال اهواز هم چندين موقعيت گلزني داشتند که با بدشانسي وارد دروازه نشد. اين بازي آنقدر مهم است که ما تمرينات جدي را براي آماده شدن بابت اين بازي آغاز کرديم تا پنج شنبه در اين بازي خانگي به نخستين سه امتياز ليگ دست پيدا کنيم.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن