تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید جهانگیری بر گسترش مناسبات تهران – ایروان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاکید جهانگیری بر گسترش مناسبات تهران – ایروان
معاون اول رییس جمهور بر لزوم گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان تاکید کرد و گفت: دو کشور می توانند با توسعه روابط و گسترش همکاری‌ها، گام‌های موثری در جهت منافع دو ملت بردارند.
به گزارش نامه نیوز، اسحاق جهانگیری عصر امروز( شنبه) در تماس تلفنی «هویک آبراهامیان» نخست وزیر ارمنستان، با بیان اینکه روابط دو کشور از روند رو به رشدی برخوردار است، اظهار داشت: زمینه‌های همکاری فراوانی میان دو کشور وجود دارد و می توانیم سطح همکاری‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارتقاء دهیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین با آرزوی توفیق و سعادت برای دولت و ملت ارمنستان، افزود: ایران آمادگی دارد همکاری های خود را با ارمنستان در حوزه های مختلف از جمله انرژی، تولید و انتقال برق و ترانزیت کالا و مسافر از مسیر ایران، ارمنستان و گرجستان گسترش دهد.

نخست وزیر ارمنستان نیز در این مکالمه تلفنی، با تکراردعوت ازدکترجهانگیری برای سفربه ارمنستان و با ابراز خرسندی از رفع برخی موانع پیش روی همکاری‌های دو کشور در بخش انرژی و انتقال گاز، خواستار ارتقاء سطح همکاری‌ها در زمینه های مختلف میان تهران و ایروان شد.

هویک آبراهامیان همچنین با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دولت و ملت ایران، از آمادگی کشورش برای همکاری‌های سه جانبه میان ایران، ارمنستان و گرجستان در زمینه توسعه ترانزیت خبر داد و اظهار امیدواری کرد در یک نشست سه جانبه میان مقامات سه کشور، مقدمات این همکاری فراهم شود.



منبع: ایسنا


۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن