تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدواريم اولين کشوري باشيم که آژانس‌هاي گردشگري را به لرستان سوق مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۷ب.ظ)
سفير اسپانيا: اميدواريم اولين کشوري باشيم که آژانس‌هاي گردشگري را به لرستان سوق مي‌دهيم موج - خرم آباد - سفير کشور اسپانيا در ايران گفت: اميدواريم اولين کشوري باشيم که آژانس‌هاي گردشگري را به لرستان سوق مي‌دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سفير اسپانيا که به منظور سفري دو روزه به دعوت اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد به اين شهر آمده است، با استاندار لرستان ديدار و گفت و گو کرد.
پدرو ويينا نيز در اين ديدار اظهار از دعوت و ميزباني رئيس اتاق خرم‌آباد و استاندار لرستان قدرداني کرد و اظهار داشت: در مورد قوم لُر بسيار شنيده‌ام و همين امر موجب شد تا براي سفر به لرستان ترغيب شويم و از حسين سلاح‌ورزي، رئيس اتاق خرم‌‌آباد، که موجبات اين سفر را فراهم آورد، قدرداني مي‌کنم.
وي ادامه داد: اين سفر، اولين سفر من به لرستان است و خوشحالم که از نزديک با مردم لُر آشنا مي‌شوم.
سفير کشور اسپانيا در ايران با ابراز خرسندي از توافق ايران با گروه 1+5 گفت: دولت روحاني و تيم مذاکره کننده‌ي ايران براي رسيدن به اين توافق زحمات بسياري را متحمل شدند که تمام دنيا از آن‌ها قدرداني مي‌کنند.
ويينا با تأکيد بر اين که اين توافق‌نامه روند ارتباط ايران با دنيا را بهبود مي‌بخشد، تصريح کرد: اسپانيا عضو گروه 5+1 نبود و هيچ‌گاه با ايران خصومت نداشته است، با اين حال فقط قوانين تحريم را رعايت کرده است.
وي با بيان اينکه در اسپانيا ايران‌هراسي وجود ندارد، ادامه داد: به طور قطع توافق‌نامه‌ي هسته‌اي ايران با گروه 1+5 در تسهيل ارتباطات تأثيرگذار خواهد بود.
سفير اسپانيا در ايران در بخش ديگري از سخنان خود اعلام کرد: اطلاعاتي که از اين سفر به دست خواهم آورد، آن‌ها را جمع‌بندي نموده و به شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري اسپانيا منتقل مي‌کنم.
ويينا ادامه داد: سپتامبر 2015 (شهريور 94) نمايندگاني از اسپانيا متشکل از وزراي امور خارجه، اقتصاد و عمران براي بررسي سرمايه‌گذاري به ايران سفر مي‌کنند.
وي با بيان اينکه کشور اسپانيا شبيه ايران است، اظهار داشت: اسپانيا 44 ميليون جمعيت دارد، اما سالانه 70 ميليون گردشگر از جاذبه‌هاي اين کشور ديدن مي‌کنند و اميدواريم ما اولين کشوري باشيم که آژانس‌هاي گردشگري را به لرستان سوق مي‌دهد.
ويينا گفت: 10 درصد درآمد اسپانيا از صنعت گردشگري تأمين مي‌شود، به طوري‌که فرصت‌هاي بسيار زيادي را ايجاد کرده است.
وي در ادامه به حجم مبادلات اقتصادي ايران و اسپانيا اشاره کرد و بيان داشت: متأسفانه در سه سال گذشته حجم مبادلات اقتصادي اين دو کشور کاهش يافته و سعي ما بر اين است که بتوانيم حجم مبادلات خود را با ايران افزايش دهيم.
ويينا با بيان اين که اسپانيا بعد از ايتاليا بزرگترين وارد کننده‌ي نفت خام جهان است، اظهار داشت: متأسفانه از سال 2012 به بعد نفت از ايران وارد نکرده‌ايم، ولي؛ به زودي اين موضوع را در دستور کار قرار خواهيم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن