تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان قم در دستگيري از محرومان الگوي کشور باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۰ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه کشور: مسوولان قم در دستگيري از محرومان الگوي کشور باشند موج - قم - مدير حوزه‌هاي علميه کشور از مسوولان استان خواست تا با همت و تلاش خود در دستگيري از محرومان و رفع مشکلات آنان پيشگام و الگوي کشور باشند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه‌هاي علميه کشور در مراسم افتتاحيه مجتمع خدمات بهزيستي پرديسان قم در سخناني از تلاش و همت دست اندرکاران اين امر قدرداني کرد و آن را جزو باقيات و صالحات برشمرد.
وي گفت: دين اسلام همواره مسلمانان را توصيه مي‌کند تا به سمت انجام کارهاي ماندگار حرکت کنند.
آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري با بيان اين که همدردي با نيازمندان و محرومان از ويژگي‌هاي مومنان و مورد تأکيد دين مبين اسلام است، افزود: انسان بايد روحيه گذشت و ايثار را در خود احيا کند و در راستاي حل مشکلات ديگران از هيچ گونه کوششي دريغ نورزد و امروز جامعه ما به اين روحيه نيازمند است.
وي با تقدير از خانواده‌هايي که فرزندان معلول و سالمندان را در خانه خود نگهداري و مراقبت مي‌کنند، افزود: بهزيستي کاري خدا پسند انجام مي‌دهد که خانواده‌ها را ترغيب به نگهداري معلولان و سالمندان در خانواده‌ها مي‌کند و هزينه نگهداري در مراکز را به خود آنان بازمي‌گرداند؛ چرا که در اين صورت افراد معلول و سالمند خلأ عاطفي را کمتر حس مي‌کنند.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: اسلام مي‌فرمايد که مسلمان برادر مسلمان و چشم و آيينه تمام نماي همديگر هستند و اين روحيه امروز بايد در جامعه اسلامي پابرجا باشد.
امام جمعه قم خطاب به استاندار جديد قم که در اين مراسم حضور داشت گفت: تلاش کنيد تا استان قم در رسيدگي به محرومين و دستگيري از نيازمندان در کشور الگو باشد و روحانيت و حوزه‌هاي علميه در اين زمينه يار و ياور مسوولان خواهند بود.
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور، کار دستگاه هاي حمايتي مثل سازمان بهزيستي را بسيار خطير و با ارزش خواند و افزود: همه مسوولان، خيرين و اقشار مختلف مردم مي‌بايست در برخورد با نيازمندان هر آنچه که از دستشان بر مي‌آيد انجام دهند و با روي خوش با آنان برخورد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن