تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پهلوان زندی پیراهن امضا شده از سوی رییس جمهوری را به ظریف و صالحی اهدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پهلوان زندی پیراهن امضا شده از سوی رییس جمهوری را به ظریف و صالحی اهدا کرد تهران- ایرنا- پهلوان عباس زندی امروز (شنبه ) در آیین تجلیل از مروجین پهلوانی ،پیراهن امضا شده از سوی رییس جمهوری خود را به وزیر امورخارجه و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اهدا کرد.


به گزارش ایرنا ، در این مراسم محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران ،محمد رضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان و تعدادی از شخصیت های ورزشی کشور در تالار اجتماعات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران حضور داشتند.
بر روی این پیراهن شعار « ایستادگی هسته ای نماد پهلوانی، پهلوانان هسته ای متشکریم» منقش شده که از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امضا شده است.
همچنین در این مراسم از عباس زندی قدیمی ترین پهلوان زنده کشور و آخرین بازمانده بازی های المپیک 1948 لندن، دارنده مدال های طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال های 1954توکیوی ژاپن و 1955ورشو لهستان و پهلوان چهار دوره ایران در سال های 1328،1332،133و1334 تقدیر شد.
وی متولد 1310تهران است و آخرین بازمانده از نسل پهلوانان قدیمی و اساطیری ایران در دهه های 20و30 شمسی است. وی سابقه حضور در سه دوره پی در پی بازی های المپیک 1948لندن، 1952هلسینکی و 1956ملبورن را دارد.
سید مناف هاشمی ، غلامرضا شعبانی بهار و عبدالحمید احمدی معاونین وزیر ورزش و جوانان، محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی به ترتیب رییس و دبیرکل کمیته ملی اامپیک و لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از رییسان فدراسیون های ورزشی در این مراسم حضور داشتند .
همچنین محمدرضا توپچی، رضا سوخته سرایی، محمد نصیری ، سجاد انوشیروانی ، عباس جدیدی از پهلوانان و قهرمانان ورزشی کشور نیز در این مراسم حضور داشتند.
ورزشی**2024**9250**1581



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن