تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ˝قاسم غریب˝ در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شب گذشته برگزار شد مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم ˝قاسم غریب˝ در قم خبرگزاری پانا: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) پاسدار شهید ˝قاسم غریب˝ شب گذشته در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد ساعت 08:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، در مراسم گرامیداشت شهید قاسم غریب که با حضور گروهی از خادمان حرم کریمه اهل بیت(س) و  عزاداران هیئت محبین اهل بیت(ع) برگزار شد، حجت الاسلام احمد پناهیان از اساتید حوزه و از پیشکسوتان دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت.
وی با اشاره به مضامین آیه "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه..." گفت: ایمان واقعی تنها به داشتن فضیلت های ظاهری نیست بلکه به "وفای به عهد" است که خداوند از آن به "اولئک هم المومنون حقا" تعبیر می فرماید و شهدا از زمره مومنان واقعی بودند که به عهد خود وفا کردند.
پناهیان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش های صادقانه تیم مذاکره کننده ابراز داشت: مردم ما با استقامت خویش و توان هسته ای خود، هستی استکبار جهانی را به بازی می گیرند و هیچگاه در مقابل آنان، ارزش های خود را معامله نمی کنند.
در این مراسم که با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، مهدی فروغی قاری بین المللی کشور مراسم را با آوای ملکوتی و زیبای قرآن کریم متبرک کرد و حاج مهدی سلحشور نیز در پایان مراسم به نوحه خوانی در وصف شهدا پرداخت. همچنین در ابتدای این مراسم، کلیپی از نوحه خوانی و ذکر توسل شهید غریب در سوریه پخش گردید.
پاسدار شهید قاسم غریب، اصالتا اهل روستای سیدمیران گرگان و خانواده همسر وی اهل قم هستند. این شهید بزرگوار نیز چند سالی در قم ساکن بود. وی اخیرا در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید و مراسم باشکوه تشییع و تدفین وی به عنوان سومین شهید مدافع حرم استان گلستان، در شهر گرگان برگزار شد.
زائرانی از استان گلستان و شهر گرگان از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
بمانی/
 
 
 
 
  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن