تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامکی: بعد از گل خوشحالی نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بادامکی: بعد از گل خوشحالی نکردم




هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: ۶ سال در پرسپولیس بازی کردم و چون خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم، بعد از زدن گل خوشحالی نکردم.





خبرگزاری فارس: حسین بادامکی پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل پدیده در مورد اینکه پس از زدن گل، شادی نکرد، اظهار داشت: 6 سال در پرسپولیس بازی کردم و خاطرات خوب و بد زیادی دارم. خودم را پرسپولیسی می‌دانم اما امروز برای پدیده بازی می‌کردم و باید با تمام وجود تلاش می‌کردم. قبلاً پرسپولیس را دوست دارم و بعد از گل دست‌هایم را بالا بردم و اعلام کردم که خوشحالی نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا در این مورد هماهنگی لازم را با بازیکنان انجام نداده بود، تصریح کرد: وقتی گل زدم، ناخودآگاه خوشحالی نکردم و هماهنگی خاصی نکرده بودم.

هافبک پدیده در مورد شرایط مسابقه تصریح کرد: بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند، هواداران از این مسابقه لذت بردند، فکر می‌کنم اگر بازیکنانی که در این مسابقه غایب بودند به پرسپولیس اضافه شوند این تیم صددرصد یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است.







تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن