تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803692106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ و مدیریت دستاوردهای توافق هسته ای ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بناب: حفظ و مدیریت دستاوردهای توافق هسته ای ضروری است تبریز – ایرنا – امام جمعه شهرستان بناب بر لزوم حفظ و تقویت دستاوردهای توافق هسته ای تاکید کرد.


حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های امروز نماز جمعه بناب با بیان اینکه مسائل هسته ای یک موضوع تخصصی بوده و از پیچیده ترین اسرار کشور محسوب می شود، افزود: پس از 37 سال صبر و تحمل و ایستادگی در برابر ناملایمات ، 12 سال کشمکش و تحریم و در نهایت پس از 22 ماه مذاکره نفس گیر ، فتح و پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران شده که ابعاد گوناگون آن فراتر از درک و بیان است.
وی توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 را در چند قرن اخیر بی سابقه و یک رویداد بزرگ توصیف کرد و افزود: کارشناسان نخبه جهان این اتفاقات را منحصر به فرد دانسته و برای ایران پیروزی فوق العاده قلمداد می کنند.
امام جمعه بناب اضافه کرد: با این توافق تمام قطعنامه های ظالمانه قبلی علیه کشورمان بصورت یک جا لغو و پیروزی بزرگ مدنظر ما در دسترس است.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: اگر ملت و مسئولان کشور این دستاورد بزرگ را خوب حفظ و مدیریت کنند و با پرهیز از هرگونه افراط و تفریط ، شکرگزار این نعمت باشند برایمان کافیست چون سازمان ملل با صراحت کامل ، ایران هسته ای را تثبیت و مهر تایید زد.
وی خاطرنشان کرد: در این دنیای هرج و مرج صدور قطعنامه شماره 2231 برای ایران به معنای خروج آبرومندانه از زیر تحریم ها و فشارها است.
خطیب جمعه بناب ادامه داد: این قطعنامه در حالی برای ایران صادر شد که همین شورای امنیت تا قبل از آن بر توقف کامل همه فعالیت های هسته ایران تاکید می کرد اما هم اکنون کوتاه آمده و تسلیم شده است.
حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: با صدور قطعنامه 2231 حق غنی سازی برای ایران تثبیت و ادامه تحقیق و توسعه در زمینه صنعت هسته ای برای ایران رسماً تایید و قطعی شد و در این راستا هیچ یک از مراکز هسته ای ایران نباید تعطیل شوند.
وی افزود: کسانی که در داخل کشورمان غیر از این حقیقت را می نویسند و تبلیغ می کنند غرض ورز یا مشکل سیاسی دارند.
امام جمعه بناب در عین حال گفت: البته تلاش های طاقت فرسا و مجاهدت های شبانه روزی فرزندان متدین ملت در تیم مذاکره کننده که مسیر دشوار مذاکره را هموار کردند قابل تقدیر بوده و هرکس اینها را نداند هم به نظام و هم به خودش ظلم کرده است.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: امروز تحقق اهداف عالی در شناساندن حقوق هسته ای ایران و پایان جنگ روانی و کشمکش 12 ساله ، کسب مجوز برای ورود ایران به دنیای انرژی هسته ای، حفظ توانمندی های هسته ای کشورمان ، لغو تحریم های ظالمانه و در نهایت خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت دستاورد کمی نیست و انصاف نیست کسی از کنار آن بی تفاوت عبور کند.
وی افزود: همه دشمنان به این پیروزی بزرگ و مهم ایران اعتراف می کنند و شما مردم باید مطالعه و رصد کنید که دنیا درباره این رویداد چطور قضاوت و اظهار نظر می کند و چه ادبیات متفاوتی را برای ما به کار می برد.
امام جمعه بناب همچنین اعترافات اخیر مقامات آمریکایی را بیش از یک معجزه دانست و گفت: البته ما باید خیلی دقت و احتیاط کنیم چون دشمن دایماً درحال حیله گری و توطئه بوده و رهبر فرزانه و شجاع انقلاب هم که لحظه به لحظه روند مذاکرات را راهنمایی و حمایت کرده اند همواره بر این موضوع تاکید و توصیه می کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: البته رقبای ناراضی دولت یازدهم از این توافق ناراحت و مصیبت زده هستد که باید برای آنها از خداوند صبر بخواهیم.
خطیب جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی اخیر ایران در مذاکرات هسته ای را متعلق به تمام اقشار ملت و گروه های سیاسی دانست و با تاکید بر اینکه هیچ جناح و جریان سیاسی نباید آن را به خودش منتسب کند گفت: این پیروزی متعلق به همه نظام و انقلاب است و در آن همه مردم سهیم هستند چون عموم ملت در تحمل تحریم ها و فشارها صبر کرده اند.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: این توافق اول راه است چرا که حفظ و پرورش آن مشکل تر است و ملت و دولت باید سعی کنند در ادامه راه به تندروی و افراط مبتلا نشوند بلکه مراقب حیله و بدعهدی دشمنان باشند.
7230/2340/6183



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن