تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804783105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبان جمعه:سختکوشی مذاکره کنندگان ایرانی، اعتبار ایران را افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیبان جمعه:سختکوشی مذاکره کنندگان ایرانی، اعتبار ایران را افزایش داد استان ها- ایرنا- خطیبان در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه ، با تقدیر از سختکوشی مذاکره کنندگان ایران در مباحث هسته ای و لزوم هوشیاری در برابر دشمنان، متن جمع بندی شده را نشانگر افزایش اعتبار ایران در جهان دانستند.


این خطبا گفتند: جمع بندی مذاکرات هسته ای، مهر تایید چندباره به صلح پذیری ملت قهرمان ایران زد و این مذاکرات برای ما کسب اعتبار فزاینده ایجاد کرد.
خلاصه خطبه های برخی از شهرها:
مشهد -آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت:سیاست گذاران و سیاستمداران جمهوری اسلامی متدین و دلسوز هستند و بدانند که این مردم چشمشان به رهنمودهای رهبری است و به اروپایی های دغلکار اجازه مداخله در اقتصاد کلان کشور را نخواهند داد.
قم - خطیب جمعه قم گفت: ما به دولت و سخت کوشی و صیانت تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد داریم ولی به دشمنان خود اعتماد نداریم و پس از اجرایی شدن توافق نیز به دشمنان بویژه آمریکا اعتماد نخواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی اضافه کرد: اینکه 6 کشور قدرتمند جهان با همه ظرفیت های خود در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در طرف مقابل قرار داشت خود نشانه ارزش و غنای ایران و مسوولان نظام است.
رشت - امام جمعه موقت رشت گفت: جمع بندی مذاکرات هسته ای که در وین انجام شد، اعتبار ایران اسلامی را در جهان افزایش داد.
حجت الاسلام احمد عبدالله زاده افزود : ما در مذاکرات هسته ای ضرر نکردیم و این مذاکرات، پیامدهای خوبی نیز داشت که بسیج شدن شش قدرت برتر جهان برای مذاکراه با ما ، اعتبار ایران اسلامی را در جهان افزایش داد و آنان 23 ماه مستمر با ایران مذاکره کردند.
یزد - آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد گفت: در توافق هسته ای خیلی چیزها به دست آوردیم که از نمونه آن می توان به صلح پذیری ملت قهرمان ایران اشاره کرد.
خرم آباد - حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد گفت : :در طول مدت مذاکرات ثابت شد که تلاش هسته ای مفید و صلح آمیز ایران اسلامی با تحریم از بین نمی رود .
بوشهر - امام جمعه موقت بوشهرگفت:با فضل خداوند و رهنمودهای اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب از موضوع مهم هسته ای با موفقیت عبور خواهیم کرد.
حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی افزود: جمع بندی مذاکرات هسته ای به دستور رهبر فرزانه انقلاب باید در مراجع قانونی پیگیری شود که آیا با سرافرازی ایران اسلامی مطابقت دارد.
اهواز- امام جمعه موقت اهواز گفت:متن جمع بندی مذاکرات هسته ای نکات مثبت زیادی دارد و پیروزیهای بسیاری را برای کشور به دنبال دارد، چرا که در این توافقنامه هیچکدام از مراکز هسته ای ایران تعطیل نمی شود.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده افزود: تیم مذاکره کننده ایران، قوی، محکم و استوار و با ایمان وارد عمل شد و نتیجه حاصل شده از مذاکرات، نشان از قدرت تیم مذاکره کننده ایران دارد.
تبریز -آیت الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز گفت: از خداوند می خواهیم به دولت و مجلس سخت کوش توفیق دهد تا بر اساس همتی اولویت های حرکت کنند.
بجنورد - ایرنا - امام جمعه بجنورد گفت: نتایج مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+ 5جام زهر نیست که برخی به خاطر آن احساس یاس بکنند.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: نباید از توافقی اولیه ای که بین ما و طرف های مذاکره نوشته شده زیاد ذوق زده شویم و نه مایوس شویم.
ایلام - امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی آگاهانه ملت، امروز به یک قدرت تاثیر گذار منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی اظهار کرد: امروز ایران در اوج اقتدار و افتخار ایستاده و پیروزی قدرتمندانه اش در مذاکرات اخیر هسته ای سند محکمی بر اقتدار است تا همگان نظام اسلامی را قدرت نوظهور و تاثیرگذار در تحولات منطقه و جهان بدانند.
ساری - حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری گفت: مسوولان جمهوری اسلامی باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به پیگیری مقولات هسته ای اقدام کنند.
کرمان - امام جمعه موقت کرمان گفت:از آنجا که رهبر معظم انقلاب، دولتمردان و مردم موافق مذاکرات هسته ای بوده اند اکنون نیز باید با وحدت از این حرکت حمایت شود.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده افزود:نباید در مسایل هسته ای تحت الشعاع برخی القائات نادرست قرار گرفت و باید با حفظ وحدت موضوعات مرتبط را بررسی کرد.
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: به طور طبیعی بعد از پایان مذاکرات انتقاداتی شنیده می شود که این نقدها باید سازنده باشد و رعایت متانت در آن لحاظ شود.
آیت الله مصطفی علما افزود:رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که اعتراض و نقد کردن به ویژه پس از مذاکرات هسته ای نباید ایجاد دو دستگی کند.
زاهدان-حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان گفت: یکی از وظایف مهم همه ما برای جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا حمایت کامل از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور است.
1876 / 1539



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن