تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: هدف ترکیه از حمله به داعش فرار از انتقادهای جامعه جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بروجرد: هدف ترکیه از حمله به داعش فرار از انتقادهای جامعه جهانی است بروجرد- ایرنا- امام جمعه بروجرد با اشاره به حمله ترکیه به مواضع داعش و کردهای پ ک ک گفت: ترکیه متهم به حمایت و پشتیبانی از داعش است لذا حملات اخیر این کشور برای فرار از انتقادهای داخلی و خارجی صورت گرفته است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مصلی امام خمینی(ره) این شهر افزود: شکست حزب عدالت و توسعه ترکیه و تمایل به مداخله نظامی در سوریه از دیگر اهداف ترکیه برای حمله به مواضع داعش و پ ک ک می باشند.
وی اظهار کرد: آنکارا دلیل حمله به شهرهای حلب و کوبانی سوریه و شمال عراق را مبارزه با داعش و کردهای مبارز اعلام کرده ولی عملکرد سال های اخیر ترکیه نشان می دهد که این کشور برای مقابله با داعش جدیت ندارد.
امام جمعه بروجرد عملیات نظامی ترکیه در سوریه را بسیار شبیه به عملیات نظامی ائتلاف آمریکا علیه داعش دانست و افزود: بعید است اردوغان بتواند شکست های داخلی خود را با این اقدامات جبران کند.
وی گفت: ترکیه خود را در موقعیتی مشابه آل سعود قرار داده و وارد جنگی شده که پایان آن معلوم نیست.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی به نقش آمریکا در جنگ آل سعود علیه یمن و عملیات نظامی ترکیه در سوریه اشاره کرد و افزود: اردوغان و آل سعود جنگ های خود را با هماهنگی آمریکا آغاز کرده اند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه 11 مرداد سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری را یادآور شد و اظهار کرد: این عالم فقید نماد روحانیت مجاهد و بصیر و کشته جهل، تفرقه و ساده لوحی است.
وی با بیان نقش آیت الله نوری در نهضت مشروطه افزود: این شهید والامقام مخالف روشنفکران غرب زده و خواهان مشروطه منطبق با اسلام بود.
امام جمعه بروجرد افزود: آیت الله شیخ فضل الله نوری تلاش کرد از قرار گرفتن ملی گرایی به جای اسلام گرایی و حاکم شدن بی بندو باری غربی در جامعه اسلامی جلوگیری کند.
وی با اشاره به نحوه دستگیری و اعدام آیت الله نوری گفت: طبق پیش بینی شیخ فضل الله نوری حکومت دیکتاتوری رضا خان از دل مشروطه بیرون آمد و به کشف حجاب پرداخت.
وی اظهار کرد: روحانیت همواره حافظ منافع ملت و کشور بوده و هرگز به مردم پشت نکرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: مردم باید هوشیار باشند و با پشتیبانی از روحانیت از رسیدن دشمن به اهدافش جلوگیری کنند.
وی به وفات آیت الله العظمی بروجردی در 13 شوال 1380 هجری قمری اشاره کرد و گفت: این مرجع عالیقدر تمام عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن کریم سپری کرد.
امام جمعه بروجرد افزود: 54 سال قبل خبر وفات این عالم برجسته تمام ایران را در شوک فرو برد و پرچم های کشورهای مختلف جهان به همین مناسبت به حالت عزا نیمه افراشته شدند.
وی تجلیل از شخصیت این مرجع بزرگوار را تجلیل از مقام علم، دانش و فقه دانست و گفت: آیت الله بروجردی از مفاخر بروجرد، لرستان و ایران و موجب افتخار جهان تشیع است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی آیت الله بروجردی را از درخشنده ترین ستاره های آسمان فقاهت و مرجعیت دانست و افزود: جوانان امروز ایران اسلامی باید با ابعاد مختلف شخصیتی این مرجع عالیقدر آشنا شوند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم مرجعیت مطلقه پیدا کردند و بر رونق این حوزه علمیه افزودند.
امام جمعه بروجرد در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه تذکراتی به مسوولان شهرستان نسبت به مشکلات داد و گفت: مشکل آبرسانی به روستاهای شهرستان بروجرد باید هرچه سریعتر برطرف شوند.
وی افزود: خوشبختانه مشکل آب آشامیدنی هفت روستای شهرستان با تامین آب از بروجرد حل شد ولی مابقی روستاها همچنان مشکل دارند و برخی از آنها با تانکر آبرسانی می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی خواستار جدیت بیشتر مسوولان بروجرد برای حل مشکلات شهرستان شد و اظهار کرد: مشکل روشنایی تونل جاده آبسرده باید برطرف شود.
3022



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن