تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت در ورزش با پایبندی به اصول پهلوانی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیشرفت در ورزش با پایبندی به اصول پهلوانی محقق می شود کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: پیشرفت در ورزش و رسیدن به قله های بلند در این حوزه با پایبندی به اصول اخلاقی و پهلوانی ممکن و محقق می شود.


به گزارش ایرنا محمود محمودی نیا عصر پنجشنبه در همایش بزرگ ورزش به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی افزود: ورزشکاران و فعالان این حوزه فرهنگ همدلی و صداقت را گسترش دهند و مرام نامه ورزش پهلوانی راستی، صمیمت، گذشت و جوانمردی است.
وی با اشاره به اینکه جامعه ما به ورزش و ورزشکاران نگاه ویژه ای دارد گفت: همه می دانیم که رسیدن به جایگاه مد نظر و قابل قبول برای جامعه در ورزش با پهلوانی و صداقت و پشتکار امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه خودخواهی ها و هوای نفس از خصلت های پهلوانی می کاهد افزود: با توجه به اینکه جوانان ما ورزشکاران را به عنوان الگو برای خود انتخاب می کنند باید الگوی خوبی از نظر منش پهلوانی برای آنها باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از فعالیت ها و اقدامات هیات پهلوانی و زورخانه ای استان قدردانی کرد و گفت: این هیات هم اکنون جایگاه سوم را در کشور دارد و توانسته علاقمندان بسیاری را جذب و پرورش دهد.
وی افزود: این هیات همچنین به دلیل برگزاری برنامه های مطلوب و مناسب در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در کشور رتبه برتر را کسب کرده و روز شنبه هفته آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان در تهران از مسوولان هیات کرمان قدردانی می شود.
محمودی نیا با تاکید بر اتحاد جامعه ورزش بیان کرد: اهالی ورزش اجازه ندهند افرادی با عناوین مختلف بین آنها اختلافات را ترویج دهند و آنها را از مسیر و هدف اصلی خود دور کنند.
17 مرشد و 300 ورزشکار در این همایش به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند.
دو نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش حضور داشتند.
7443/3028



09/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن