تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله ویسی: از بازیکنانم می خواهم از تعریف و تمجیدها مغرور نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عبدالله ویسی: از بازیکنانم می خواهم از تعریف و تمجیدها مغرور نشوند اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان گفت: گرچه در مقابل تیم بزرگ سپاهان نتیجه نگرفتیم اما بازی خوبی انجام دادیم و از بازیکنان می خواهم تعریف و تمجیدها مغرور نشوند.


به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی پنجشنبه شب پس از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان گفت: به بزرگ تجربه تیم سپاهان اصفهان باختیم و بسیاری از بازیکنان تجربه دیدار با سپاهان را نداشتند.
وی افزود: همواره در بازیهای نخست شرایط سخت است زیرا حریفان از یکدیگر شناخت کافی ندارند و تنها یکدیگر را ارزیابی می کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان اضافه کرد: داور این دیدار چند کارت زرد بی مورد به بازیکنان ما نشان داد و امیدوارم این رویه، تیم های ضعیف را در پایان فصل دچار مشکل نکند.
ویسی خاطرنشان کرد: سپاهان در دیدار امروز در حد و اندازه یک قهرمان بازی کرد و این تیم اصفهانی همواره قابل احترام بوده است.
وی افزود: گرچه سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم اما نباید از خلاقیت بازیکنان جوان ما در این دیدار چشم پوشی کرد و آنها باید همواره روند رو به رشد خود را ادامه دهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خورستان ادامه داد: در آینده فرصت چندانی برای جبران شکست نداریم و باید در دیدار آینده شکست هفته نخست را جبران کنیم .
تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان پنجشنبه شب در هفته نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد.
6020/ 2093



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن