تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821277206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراشتگن: پیراهن شماره 1 بارسلونا را میخواهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تراشتگن: پیراهن شماره 1 بارسلونا را میخواهم
مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا از تمایل خود برای حضور ثابت در دروازه این تیم سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از خداحافظی ویکتور والدس و پینتو از بارسلونا، این باشگاه، تراشتگن از مونشن گلادباخ و کلودیو براوو از سوسیداد را به خدمت گرفت. لوئیس انریکه فصل گذشته ترجیح داد از براوو در لالیگا و از تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری استفاده کند. هر دو دروازه بان نیز عملکردی بسیار عالی از خود نشان دادند و در کسب سه گانه، مهره های موثر تیمشان بودند.

هنوز مشخص نیست که این سیستم چرخشی لوئیس انریکه در فصل بعد نیز استفاده خواهد شد یا خیر. تراشتگن در همین رابطه به اسپورت گفت:" من زودتر از موعد مقرر، تعطیلاتم را تمام کردم تا به اردوی بارسلونا اضافه شوم. قصد دارم با تلاشی بیشتر از همیشه، خودم را برای فصل بعد آماده کنم.
دوست دارم در همه مسابقات برای بارسا به میدان بروم و شماره 1 تیم باشم. صحبت از گرفتن جای براوو نیست؛ او دروازه بان بزرگی است و فصل گذشته هم فوق العاده بود. در این مورد من تصمیم گیرنده نیستم؛ باید ببینیم که مربی چه تصمیمی خواهد گرفت. ببینیم چه اتفاقی در فصل بعد خواهد افتاد."
تراشتگن فصل گذشته 21 بار برای بارسا به میدان رفت و 10 کلین شیت نیز به ثبت رساند.



17:27 1394/05/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن