تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگذاریم بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نگذاریم بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد استان‌ها > گیلان - عملیات گشت مشترک و مانور اطفاء حریق در جنگل سراوان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در پی تصویب روز هشتم مرداد ماه با عنوان " جنگل، رمز حیات" در کارگروه مشترک رسانه ملی و دو سازمان حفاظت محیط زیست و جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری، یگان حفاظت محیط زیست گیلان با همکاری و مشارکت یگان حفاظت منابع طبیعی استان ، صبح امروز گشت مشترک و مانور اطفاء حریق را در جنگل سراوان اجرا کردند . این عملیات به منظور ایجاد آمادگی بیشتر نیروهای دو سازمان و همچنین به کارگیری تجهیزات جدید اطفاء حریق یگان حفاظت محیط زیست گیلان به انجام رسید تا در صورت لزوم و اعلام نیاز سایر دستگاههای اجرایی یا گزارشات مردمی ، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان با کمک سایر دستگاههای ذیربط نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی ها اقدام نمایند .
این عملیات با شعار "نگذارید بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد " از صبح تا ظهر ادامه داشت و با موفقیت به اتمام رسید . لازم به ذکر است که در فصل تابستان و افزایش دما و همچنین عدم احساس مسئولیت برخی گردشگران در خاموش نکردن کامل آتش که برای پخت و پز روشن می کنند ، احتمال آتش سوزی اولیه افزایش می یابد و این موضوع تا کنون سبب آتش سوزی های گسترده ای در جنگل های کشور شده است که باید مردم و گردشگران توجه ویژه ای به آن داشته باشند .
به مناسبت این روز همزمان با اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها نیز برنامه های مشابهی از جمله پاکسازی مناطق گردشگری جنگلی را اجرا نموده و اقداماتی در زمینه اطلاع رسانی انجام دادند .  

کلید واژه ها: جنگل - محیط زیست - استان گیلان -




پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 22:30:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن