تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزیت های نسبی در توسعه منطقه ای بخشها و شهرهای فارس مورد توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس : مزیت های نسبی در توسعه منطقه ای بخشها و شهرهای فارس مورد توجه است شیراز - ایرنا - سید محمد علی افشانی استاندار فارس بر لزوم در نظر گرفتن مزیت های نسبی در توسعه منطقه ای تاکید کرد و گفت : مزیت های نسبی و اولویت های اقتصادی در توسعه منطقه ای بخشها و شهرهای فارس مورد توجه است و مهم تلقی می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار فارس روز پنجشنبه در سفر به شهرستان اقلید در همایش بخشداران و مدیران این شهرستان افزود: بر اساس مزیت های نسبی در توسعه می توانیم مشخص کنیم که هر کدام از مناطق شمال ، جنوب و شرق و غرب فارس در چه زمینه ای و در چه بخشی قابلیت های توسعه دارد و برنامه ریزی ها حول این محورها صورت می گیرد .
استاندار فارس با اشاره به اقلیم مناسب برخی از مناطق استان فارس از جمله شهرستان اقلید برای توسعه گردشگری افزود: مزیت توسعه گردشگری در بسیاری از مناطق استان فارس حرف برای گفتن دارد ، توسعه گردشگری در طبیعت و گردشگری زیارتی می تواند این امکان را به ما بدهد که با تولید ثروت از فشار های بی رویه بر سایر بخش ها از جمله بخش کشاورزی بکاهیم .
افشانی با بیان اینکه بسیاری از شهرها و بخشهای فارس در سالهای گذشته از قافله توسعه عقب مانده اند گفت : به رغم اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات شایانی در مناطق محروم و برای اقشار آسیب پذیر داشته اما همچنان بسیاری از بخش ها و شهرها و روستاها می بایست بهتر و بیشتر در مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی قرار گیرند .
وی همچنین بر لزوم توسعه بنیان های اعتقادی و فرهنگی جامعه تاکید کرد و گفت : پرداختن به توسعه اقتصادی نباید ما را از توسعه اعتقادی و فرهنگی مغفول دارد .
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و آن را رویدادی بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت : نظام اسلامی نظام متکی به رای مردم است و ما انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و در این انتخابات باید همه موازین و مقررات قانونی را برای اخذ رای واقعی مردم بکار گیریم .
افشانی گفت : ما بر رعایت قانون و جنبه های قانونی از سوی همه مجریان انتخابات تاکید می کنیم و قانون گریزی و قانون شکنی دراین عرصه را نمی پذیریم ، اگر فرصتی درانتخابات قرار است فراهم شود باید برای همه داوطلبان و همه کاندیداها با هر دیدگاهی که دارند و تایید می شوند فراهم شود و دراین زمینه هیچ تبعیض و دوگانگی را نمی پذیریم .
افشانی همچنین بر لزوم صیانت از رای مردم تاکید کرد و گفت : آرای مردم در انتخابات امانتی است که در دست مجریان انتخابات قرار دارد و باید تمام تلاش خود را برای سالم برگزار شدن و سالم بودن انتخابات بکار گیریم .
صادق کریمی فرماندار شهرستان اقلید نیز دراین نشست گزارشی از مسایل و مشکلات این شهرستان و قابلیت ها و توانمدی های توسعه در اقلید بیان کرد و خواستار توجه بیشتر برای دستبابی بهتر این منطقه به توسعه شد.
شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد .
6113 / 1876



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن