تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملكرد شركت گاز چهارمحال و بختیاری، بسیار مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری: عملكرد شركت گاز چهارمحال و بختیاری، بسیار مطلوب است خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شركت گاز استان، از عملكرد بسیار مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد ساعت 13:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با اعضای هیئت مدیره و مدیران شركت گاز چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: این شركت، در زمان دولت تدبیر و امید پروژه‌های بسیار اثرگذاری را در نقاط مختلف استان آغاز كرده و دیدگاه مدیریت ارشد استان نسبت به آن مثبت است.
وی افزود: امسال در چهارمحال و بختیاری، میانگین رشد بودجه جاری ۲۴ درصد و بودجه تملك دارایی‌های سرمایه‌ای ۴۵ درصد بوده كه شركت گاز استان در هر دو بخش، رشد بیشتری داشته است.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: شركت گاز چهارمحال و بختیاری، با تحول در گازرسانی روستایی، باعث كاهش قطع درختان، پایین آمدن میزان تولید ذغال، كم شدن سوزاندن جنگل‌ها و افزایش میزان حفظ منابع طبیعی و محیط زیست شده است.
وی بیان داشت: خدمات رسانی در شركت گاز چهارمحال و بختیاری، براساس فعالیت‌های جهادی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شركت گاز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: ۹۹ و هشت دهم درصد مناطق شهری و ۸۰ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مندند.
ناصر افشین اضافه كرد: اكنون ۱۶۴ هزار و ۶۷۳ انشعاب گاز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
وی بیان داشت: شركت گاز چهارمحال و بختیاری، به منظور ارتقای كمی و كیفی در خدمات رسانی به مردم استان، ۱۹ خدمت خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار كرده است.
افشین اظهار كرد: شركت گاز چهارمحال و بختیاری، رتبه چهارم كشوری در زمینه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را به خود اختصاص داده است.
افزوده می‌شود، دستیابی به پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری در افق سال ۱۴۰۴، مهمترین هدف شركت گاز استان به شمار می‌رود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن