تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813106389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان، خارج از فضای سیاسی، فعالیت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری: مسئولان، خارج از فضای سیاسی، فعالیت كنند خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان، بایستی خارج از فضای سیاسی كار و تلاش كنند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ مرداد ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با مدیران و رؤسای مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: تمامی كارگزاران نظام، بایستی برای رسیدن به عملكرد مطلوب، رئیس جمهور و برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند.
وی افزود: نیروی انسانی فعال در یك مجموعه، بایستی آنقدر توانمند باشد كه مدیران برای استفاده از آنان در حوزه‌های گوناگون، خواهش كنند.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: تغییرات مدیریتی نباید تحت نظر و فشار هیچكدام از قدرت‌ها صورت گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب مدیران، باید براساس اعتدال، شایستگی و همراهی با دولت انجام شود.
وی به نزدیكی زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری اشاره و خاطرنشان كرد: در هیچ شرایطی، نباید از امكانات و تجهیزات اداری و بیت‌المال، به نفع یا ضرر كسی در انتخابات، استفاده شود.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: دولت، مجری برگزاری انتخابات سالم، عادلانه و به دور از هرگونه حاشیه است.
وی اضافه كرد: وزیر آموزش و پرورش، سال گذشته در سفر به چهارمحال و بختیاری قول كمك ۴۰ میلیارد ریالی به استان را داده كه این وعده هنوز محقق نشده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسئولان آموزش و پرورش استان، بایستی در بودجه سال ۱۳۹۴، نسبت به احیای این قول، اقدامات لازم را انجام دهند.
وی اظهار كرد: برای هوشمند سازی و تجهیز مدارس و تكمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، در صورت نبود مشكل قانونی، از محل اعتبارات ماده ۱۸۰، بخشی از اعتبارات مورد نیاز اختصاص می‌یابد.
سلیمانی دشتكی ادامه داد: یكی از مهمترین مشكلات مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، در حوزه‌های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است.
وی عنوان كرد: به همین منظور بایستی نسبت به استخدام نیروهای بومی در مناطق محروم و یا استقرار نمایندگی در این مناطق، به ویژه در دهستان‌های منج، موگویی، دیناران و میانكوه، اقدامات لازم صورت گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طبق قانون، باید آموزشكده‌های فنی، از بدنه وزارت آموزش و پرورش انتزاع و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شوند.
وی بیان كرد: در این راستا، نباید هیچگونه كوتاهی و یا تنگ نظری از سوی مسوولان آموزش و پرورش انجام شود.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: انتقال مدیریت آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری به شهركرد نیز یكی از خواسته‌های مهم عشایر استان بوده كه باید در سریع‌ترین زمان ممكن صورت گیرد.
مدیركل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: از سال ۱۳۸۹ تاكنون، سالانه بین یك هزار تا بك هزار و ۲۰۰ نفر از سیستم این اداره‌كل در استان، به علت بازنشستگی و یا انتقالی، خارج شده و حتی یك نیرو هم جایگزین نشده است.
بهروز امیدی هفشجانی تأكید كرد: به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای استفاده از نیروهای موجود، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، مدارس زیر ۱۵ نفر در استان، تجمیع می‌شوند.
وی افزود: سرانه دانش آموزی در مدارس چهارمحال و بختیاری مناسب نبوده، كه این سرانه در مدارس شبانه روزی استان، ۱۰ هزار ریال به ازای هر دانش آموز در یك شبانه روز بوده كه پاسخگوی نیازهای اولیه آنان هم نیست.
امیدی هفشجانی تصریح كرد: طبق برنامه پنجم توسعه، بایستی تا پایان این برنامه، ۵۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری هوشمند سازی شوند كه به علت نبود اعتبارات، این هدف محقق نشده است.
افزوده می‌شود، در این نشست، برخی معاونان و بعضی رؤسای مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، دیدگاه‌ها، نظرات، پیشنهادات و مشكلات خود را در سطح استان ارائه كردند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن