تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813114056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶ اکچويتور جديد در مرکز انتقال نفت شهداي تنگ فني لرستان نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۶ق.ظ)
۶ اکچويتور جديد در مرکز انتقال نفت شهداي تنگ فني لرستان نصب شد موج - ۶ دستگاه اکچويتور جديد روي شيرها (ولوها)ي ورودي و خروجي پمپ هاي خط ۱۶ اينچ مرکز انتقال نفت شهداي تنگ فني در منطقه لرستان نصب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي کرمي، رئيس واحد مهندسي برق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران (منطقه لرستان) در توضيح اين مطلب گفت: اين اکچويتورها به دليل قديمي و فرسوده بودنشان تعويض و روي پمپ‌هاي ۱۶ اينچ اين مرکز نصب شده‌اند.
علي کرمي تصريح کرد: نصب اکچويتورهاي جديد مرکز انتقال شهداي تنگ فني به‌وسيله کارکنان واحد مهندسي برق خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در مدت زمان سه روز انجام شده است.
اکچويتور يا عملگرا، ابزاري است که يکي از صورت‌هاي انرژي را به حرکت از نوع دوراني يا طولي بدل مي‌کند و موجب ايجاد نيرو مي‌شود.
به گفته کرمي وظيفه اکچويتور در شيرها، تأمين نيروي برق براي باز و بسته کردن شير و قرار دادن آن در موقعيت مطلوب و متناسب با سيگنال ارسالي از طرف کنترل‌کننده (کنترلر) است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن