تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816497745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید حسرت 50 سال قبل را بخوریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نباید حسرت 50 سال قبل را بخوریم
مدیران عامل باشگاه های تهرانی لیگ برتر با حضور در نشستی با مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درخصوص تدبیر و تعامل در حمایت از تیم های تهرانی به گفتگو پرداختند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حمیدرضا گرشاسبی با دعوت از چها ر مدیر عامل باشگاه های نفت(قنبر زاده)، نماینده سایپا(سجادی)، پرسپولیس(طاهری) و استقلال(افشارزاده)، خواستار تعامل بیشتر باشگاه های حاضر در لیگ های کشور با اداره کل و حمایت مدیران ورزش استان از تیم های تهرانی شد.

در این جلسه که با حضور میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل و شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران برگزار شد، مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به حمایت کامل از تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ های ورزشی کشور، گفت: یک سوم تیم های تهرانی در لیگ برتر حضور دارند، ولی نقش خاصی در فدراسیون و سازمان لیگ ندارند. در این راستا ما با تعامل و همکاری می توانیم از حق تیم های تهرانی دفاع کنیم.

وی افزود: تا به حال چنین نشست هایی نبوده، اما با تجریه ای که در استان خوزستان داشتیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم، تصمیم داریم این نشست های تعاملی را ادامه دهیم.

گرشاسبی گفت: هر جا احساس کردید ما می توانیم کمک کنیم با تمام توان از تیم های تهرانی حمایت خواهیم کرد، اما از شما هم می خواهیم کارهای زیر بنایی کرده و برای نجات فوتبال استان تهران به تیم ملی کمک کنید، چرا که نباید حسرت پنجاه سال گذشته را دائماً‌ بخوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به کمک های اداره کل افزود: بخشی از زیر ساختارها را ما به دنبالش خواهیم بود و با هماهنگی با استانداری و نمایندگان مجلس و شورای شهر از حقوق تیم های تهرانی دفاع خواهیم کرد.

گرشاسبی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین نشست هایی حمایت اداره کل به عنوان یار کمکی در کنار تیمهای حاضر در لیگ برتر و دیگر لیگ هاست و هر جا حس کردید فدراسیون حقی را از تیم های تهران گرفته ما آمادگی داریم با توان کامل حامی شما باشیم تا این تیمها، هم به حق خود دست یابند و هم دل مردم تهران و هواداران میلیونی خود را شاد کنند.

در ادامه این جلسه مدیران عامل باشگاه با قدردانی از برگزاری چنین جلسه ای، نظرات خود را اعلام کردند.

سجادی نماینده باشگاه سایپا با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسه ای گفت: تا به حال چنین جلسه ای نداشتیم و از آن استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه از میزبانی سایپا در اسلامشهر از تیم های لیگ برتری در فصل جاری گفت و خواستار حمایت مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل از این باشگاه شد. همچنین استفاده از ظرفیت شبکه پنج و رادیو تهران برای پوشش خبری از نکات دیگر سخنان سجادی بود.

طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز تاکید کرد که اداره کل نماینده مقاصد مشترک باشگاه ها برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش تهران در کشور است، لذا باید سازماندهی کرد و تشکیلاتی کار شود و برای دفاع از حقوق تیم های تهرانی، مجمع باشگاه های استان تهران با دبیرکلی و محوریت مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل گردد که مورد موافقت جمع حاضر قرار گرفت.

قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی گفت: تیم های تهرانی مشکلات بسیاری دارند که باید با حمایت های مدیران استانی برطرف شود.

وی به حمایت نمایندگان و استاندار تبریز از تیم تراکتورسازی و همدلی و همراهی آنان گفت و تاکید کرد که در تهران چنین چیزی وجود ندارد و امید است این اتفاق بیفتد.

افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز با اشاره به مشکلات موجود گفت: ما و پرسپولیس زیر مجموعه وزارت هستیم و امید داریم نگاه ویژه ای به این دو باشگاه شود. مشکلات مالی تنها بخشی از این موارد است، چرا که برای رسیدن به هدف می بایست همزمان در چند جبهه جنگید. ما نیز از این نشست ها حمایت خواهیم کرد، چرا که همراهی و همدلی باشگاه های تهرانی باعث شکوفا شدن فوتبال تهران و ملی خواهد شد.

در پایان این جلسه مقرر شد دومین نشست مشترک باشگاه های تهرانی لیگ برتری به میزبانی باشگاه سایپا در محل این باشگاه برگزار گردد.



16:55 1394/05/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن