تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیا در آستانه ثبت هنرهای رزمی به نام ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نایب رییس فدراسیون کونگ فو: دنیا در آستانه ثبت هنرهای رزمی به نام ایران است سنندج- ایرنا- نایب رییس فدراسیون کونگ فو گفت: مراحل ثبت جهانی هنرهای رزمی به نام ایران در حال اجرا بوده و پس از برگزاری سه مسابقه جهانی دیگر این مهم محقق خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن محمد باقر زاده روز چهارشنبه در مجمع نواب رییس هیات های کونگ فو کشور در سنندج اظهار داشت: کونگ فو مخاطبین زیادی دارد و حفظ و جذب مخاطبین هدف اصلی ماست.
وی افزود: این رشته ورزشی فراز و نشیب های زیادی را پیموده است تا امروز به جایگاه ملی و بین المللی رسیده است.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو در بخش آقایان بیان کرد: از سال 89 به دنبال ثبت هنرهای رزمی به نام ایران در دنیا هستیم و در این راستا تا کنون گام های ارزنده ای برداشته ایم.
باقرزاده یادآور شد: در راستای ثبت این ورزش باید چهار مسابقه جهانی را برگزار کنیم و تا کنون یک مسابقه جهانی برگزار شده و بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات در سال جاری نیز فراهم شده است.
وی افزود: کونگ فو در حال حاضر دومین و پر مخاطب ترین ورزش بعد از فوتبال در کشور است اما از نظر کارکردی یکی از بهترین کارکردهای ورزشی را در دنیا دارد.
باقرزاده خاطرنشان کرد: فعالیت در ورزش سه رکن اصلی دارد که استاندارد و بر طبق قانون بودن، توسعه ورزش را مد نظر قرار دادن و توانمندی لازم در جذب مخاطب داشتن از جمله این سه رکن است.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو در بخش آقایان گفت: در حال حاضر نصف جمعیت ورزش کشور را خانم ها تشکیل می دهند و این نشان از آن دارد که بانوان در کشور نقش پر رنگ و قوی را ایفا می کنند.
باقرزاده اظهار داشت: خوشبختانه در دولت و وزارتخانه هیچ نگاه تبعیض آمیزی وجود ندارد و این فرصت بسیار مناسبی برای توسعه ورزش در بخش بانوان است.
وی افزود: ورزش، اعتماد سازی و خرد ورزی سه کارکرد اصلی ورزش کونگ فو است که باید مد نظر باشد.ک/2
7351/1904



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن