تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798396815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی: شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در آستانه جهش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احمدی: شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در آستانه جهش است تهران - ایرنا - مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: این سه رشته ورزشی آبی ایران در آستانه جهش است و امسال شاهد پیشرفت های زیادی در آنها خواهیم بود.


کاوه احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از سال 1387 با توصیه مسئولین وقت سازمان تربیت بدنی، کارم را در فدراسیون شنا به عنوان مشاور عالی آغاز کردم و از آن زمان تا کنون به غیر از چند ماه در زمان سرپرستی برانوش نیک بین و غلامرضا جعفری که به دلیل مشغله کاری نتوانستم در کنارشان باشم و به این ورزش خدمت کرده ام.
وی افزود: زمانی که محسن رضوانی با رای مجمع به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، با توجه به دوستی که با تیم کاری جدید داشتم بار دیگر فعالیتم را در فدراسیون آغاز کردم.
احمدی گفت: در دو سال گذشته با حمایت های وزارت ورزش و جوانان، مدیریت جدید و جوان فدراسیون توانست دو رویداد مهم جام باشگاه های آسیا و مسابقات جهانی توسعه واترپلو (فیناترافی) را در تهران برگزار کند که خوشبختانه از آن سربلند بیرون آمدیم و فدراسیون مورد تقدیر مسئولین فدراسیون بین المللی شنا (فینا) قرار گرفت.
وی ادامه داد: پیام تبریک رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان و تقدیر معاونین رییس جمهوری از ملی پوشان واترپلو، نشان از موفقیت مجموعه فدراسیون و تیم ملی واترپلو در برگزاری مسابقات فیناترافی دارد.
مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره انتقاداتی که از جایگاه و نقش او در فدراسیون مطرح می شود، گفت: روال کار در فدراسیون این گونه است که من مسئولیت هایی را که هیات رییسه و رییس فدراسیون بر عهده ام می گذارد انجام می دهم و فقط در جلساتی شرکت می کنم که از من خواسته شود و هیچ دخالتی در مسایل فنی ندارم.
وی افزود: به عنوان نمونه، هیات رییسه تشخیص داد در مسابقات جام باشگاه های آسیا در زمینه رسانه ای وامور فرهنگی و در مسابقات فیناترافی در زمینه جذب حامیان مالی فعالیت کنم و من هم به این امور در حد توانم رسیدگی کردم و گزارش آن به هیات رییسه و رییس فدراسیون ارایه شد.
عضو هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره انتقادات مطرح شده در زمینه جا به جایی های زیاد در این فدراسیون گفت: اگر کسی نقدی از عملکرد فدراسیون داشته باشد آن را می پذیریم اما این فدراسیون در دو سال گذشته حتی یک مورد اخراج و برکناری هم نداشته است. اکثر کسانی که از آنها نام می برند، هم اکنون در سمت بالاتری در فدراسیون مشغول کار هستند. به عنوان نمونه سیروس طاهریان که فرد متخصص و پیشکسوتی است اکنون در سمت مدیر تیم های ملی واترپلو خدمت می کند و نادر غفوری هم به عنوان رییس کمیته فنی واترپلو منصوب شد.
وی افزود: فقط افرادی از فدراسیون رفته اند که خودشان تمایلی به ادامه همکاری با این مجموعه نداشتند.
احمدی خاطرنشان کرد: شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در دو سال گذشته روند رو به رشدی داشته است اما نمی دانم چرا برخی افراد نقد کورکورانه انجام می دهند و به رغم ادعای خود فنی و تخصصی نقد نمی کنند. فدراسیون، به خصوص هیات رییسه از نقد سازنده استقبال می کند ولی جلوی تخریب می ایستد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فیناترافی در تهران باعث شناساندن بهتر و بیشتر واترپلو به مردم شد و این ورزش را به خانه های مردم برد. پس از این مسابقات تعداد نوجوانانی که در کلاس های آموزشی واترپلو ثبت نام کرده اند افزایش یافته است که این موضوع نشان از بالا رفتن علاقه و توجه به این ورزش دارد.
عضو هیات رییسه فدراسیون شنا گفت: کسب سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کازان از سوی جمال چاووشی فر، یکی دیگر از نشانه های پیشرفت فدراسیون است. برای این ورزشکار و دیگر شناگران تیم ملی برنامه ریزی شد و تلاش های زیادی صورت گرفت تا این موفقیت کسب شود. مدیران تیم ملی شنا و اعضای کمیته فنی تلاش های بی دریغی را انجام دادند تا این نتایج به دست آمد. آیا این نتایج نشان از پیشرفت این رشته های پایه نیست؟
وی خاطرنشان کرد: برگزاری منظم لیگ شیرجه در سال گذشته باعث شد که در این رشته هم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. کمیته فنی برنامه ریزی های زیادی برای آماده سازی شیرجه روها انجام داد و کسب هفت مدال رنگین در مسابقات بین المللی اتریش، گام بلندی برای شیرجه روهای کشورمان بود که از آن به عنوان یکی از دستاوردهای مهم فدراسیون در سال 93 می توان نام برد.
احمدی گفت: امسال سال جهش سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو در ایران است و به زودی رشد چشمگیری در این سه رشته خواهیم داشت.
ورزشی (4) ** 2024**1581



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن