تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه توسعه ورزش دارت در بوشهر فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زمینه توسعه ورزش دارت در بوشهر فراهم است بوشهر - ایرنا - رییس کمیته دارت استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تامین مکان مناسب زمینه توسعه این ورزش در بوشهر فراهم شده است.


مهین ویژه روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با هماهنگی های صورت گرفته سالن تربیت بدنی نیروی انتظامی درشهر بوشهر آماده پذیرایی از علاقه مندان ورزش دارت است و برای هماهنگی های لازم صبح ها به دفتر هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر واقع در خیابان ورزش مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی لازم مکان مناسب برای ورزش دارت در سطح شهرستان های استان نیز فراهم شود.
ویژه ادامه داد: مسابقات برگزار شده دارت در این مدت حکایت از استعدادهای فراوان استان بوشهر در زمینه ورزش دارد..
رییس کمیته دارت استان بوشهر بیان کرد: از زمان آغاز فعالیت سید روح الله علوی رییس جدید هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر نگاه ویژه و مثبتی به ورزش دارت در استان بوشهر آغاز شده که این حمایت ها نوید دهنده آینده بسیاری خوبی برای ورزش دارت در استان بوشهر است.
وی یادآور شد: هم اکنون بیش از 600 نفر از آقایان و بانوان استان بوشهر در زمینه ورزش دارت فعال هستند که با فراهم شدن مکان مورد نیاز ورزش دارت در سطح شهرستان های استان این آمار افزایش می یابد.
ویژه همچنین با بیان این که بخش ورزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شمالی همواره تعامل سازنده ای با کمیته دارت استان بوشهر دارد، بیان کرد: با حمایت های مالی این منطقه بسیاری از ورزشکاران دارت بدون مشکل مالی روانه مسابقات کشوری می شوند.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شمالی، ملوان نیروی دریایی ارتش، سازمان جهادکشاورزی، اداره کل ورزش و جوانان واداره کل راه و شهرسازی از تیم های فعال رشته ورزش دارت در استان بوشهر هستند.
ویژه یادآور شد: تیم های دیگری نیز در زمینه ورزش دارت در استان بوشهر وجود دارند اما بیشتر تفریحی این ورزش را دنبال می کنند. ک/3
6043



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن