تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خصوصی‌سازی آغازگر توسعه ورزش قهرمانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خصوصی‌سازی آغازگر توسعه ورزش قهرمانی
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه نگاه به خصوصی سازی به ویژه در خصوص باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نباید سیاسی باشد، گفت: خصوصی‌سازی صحیح در ورزش آغازگر توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کشور است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نخستین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی ورزشی با حضور کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی رییس سازمان خصوصی سازی، امیر خادم معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وازرت ورزش و جوانان، سردبیران و دبیران رسانه‌های مختلف و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

کاظم جلالی در این نشست درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی گفت: خصوصی‌سازی موضوعی مهم و حائز اهمیت در اقتصاد است و توسعه آن در سایر حوزه‌ها به ویژه در زمینه باشگاه‌های ورزشی می‌تواند به مردمی شدن اقتصاد و ورزش کمک کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به موضوع خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و حاشیه‌های آن، تصریح کرد: بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه مهم و از دو نگاه قانون و اجرا قابل بررسی است.

وی افزود: از منظر قانون، قانونگذار این قانون را آن هم در قالب قوانین بودجه سالیانه نوشته است، از طرف دیگری مطالبه عمومی می‌خواهد تا خصوصی‌سازی این دوباشگاه انجام شود اما موانعی برای اجرای این امر وجود دارد.

وی تاکید کرد: از یک‌سو نگاه به خصوصی‌سازی به ویژه در خصوص باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نباید سیاسی باشد و از سوی دیگر نباید به آن به عنوان یک کار روزمره نگاه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به گذشته خصوصی سازی در حوزه ورزش، یادآور شد: خصوصی‌سازی در ورزش از سال‌های قبل شروع شد و حتی گفته شد که کار تمام شده است اما با تشکیل وزارت ورزش و جوانان این اتفاق پیگیری شد و ادامه داشت.

وی ادامه داد: بحث ما اینجا روی اشخاص نیست بلکه به شکل فرآیندی به این موضوع نگاه می‌کنیم و طبیعی است که این نشست به یک بحث و گزارش کارشناسی تبدیل می‌شود.

جلالی افزود: امیدوار هستیم نشست بعدی با حضور گودرزی وزیر ورزش و طیب‌نیا وزیر اقتصاد و مدیران باشگاه‌ها برگزار شود تا نتیجه این بررسی‌ها به کار پخته و ارزنده‌ای ختم شود. جلالی تصریح کرد: رویکرد مرکز پژوهش‌های مجلس تاکنون این بوده که بدون هیجان و احساس، با یک رویکرد علمی بحث‌ها را بررسی و نقطه نظرات خود را ارایه دهد.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: امید است تا با خصوصی‌سازی صحیح در حوزه ورزش آغازگر راه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در کشور باشیم.



13:13 1394/04/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن