تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد تاکید کرد ضرورت توجه بیشتر مسئولان بروجرد به حجاب در ادارات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد تاکید کرد
ضرورت توجه بیشتر مسئولان بروجرد به حجاب در ادارات
امام جمعه بروجرد با اشاره به لزوم اهتمام بیشتر مسئولان به مقوله حجاب در ادارات، گفت: به منظور گسترش حجاب و عفاف در جامعه باید فعالیت را از ادارات و از میان کارکنان آنها آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت توجه بیشتر مسئولان بروجرد به حجاب در ادارات



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نقش نماز جمعه در تقویت پایه‎های وحدت میان مسلمانان انکارناپذیر است.

وی نماز جمعه را نمایش وحدت و اتحاد امت اسلامی خواند و یادآور شد: تریبون نماز جمعه تریبون وحدت و امام جمعه منادی انسجام میان مسلمانان است.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: نماز جمعه نقش بسزایی در بصیرت افزایی جامعه ایفا می‏‌کند و بر این اساس اسلام نماز جمعه را به عنوان بهترین جایگاه بیان مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه می‏‌داند.

ترابی خاطرنشان کرد: در نماز وحدت‌بخش جمعه مردم با ترفندهای دشمن آشنا می‎شوند،‏ همانگونه که در طول 36 سال گذشته همه توطئه‌‏های رنگ به رنگ دشمن در نماز جمعه از طریق تریبون آن و توسط نمازگزاران خنثی شده است.

وی اضافه کرد: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام، ارزش‌‏های اسلامی، مرزهای اعتقادی و تقویت باورهای مذهبی به منظور مقابله با تهاجم دشمن است.

امام جمعه بروجرد یکی از آثار ایمان به مبدا و معاد را شرکت در نماز جمعه دانست و تاکید کرد: وظیفه مدیران و کارگزاران نظام به عنوان الگوهای مردم شرکت مداوم در این فریضه الهی است.

ترابی یادآور شد: حضور مدیران و کارگزاران نظام آن هم در صف اول مراسم مذهبی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه با همکاری ادارات در شهرستان برگزار می‎شود، افزود: مدیران باید به برگزاری نماز جماعت در ادارات خود بیش از پیش توجه داشته باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به لزوم اهتمام بیشتر مسئولان به مقوله حجاب در ادارات، ادامه داد: به منظور گسترش حجاب و عفاف در جامعه باید فعالیت را از ادارات و از میان کارکنان آنها آغاز کرد.

ترابی نماز جمعه را از جمله برکات انقلاب اسلامی در ایران دانست و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه در گوشه گوشه ایران اسلامی و با شکوه برپا می‏‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیش از 800 شهر این فریضه وحدت بخش و دشمن‌شکن با شکوه هرچه تمام‎تر برگزار می‌شود.

امام جمعه افزود: پس از 36 سال از گذشت انقلاب اسلامی در ایران و با توجه به دستورات قرآن کریم و رهنمودهای ائمه نماز جمعه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ترابی تاکید کرد: مردم مومن و متعهد ایران اسلامی به درستی به اهمیت و صلابت نماز جمعه به عنوان مظهر اقتدار واقف هستند.

انتهای پیام/85012/غ30

94/05/07 - 14:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن