تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: نماز جمعه پایگاه تبیین سیاست های رسمی نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بروجرد: نماز جمعه پایگاه تبیین سیاست های رسمی نظام است بروجرد- ایرنا- امام جمعه بروجرد با گرامیداشت برگزاری نخستین نماز جمعه کشور توسط آیت الله طالقانی به فرمان حضرت امام(ره) گفت: نماز جمعه پایگاه تبیین سیاست های رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی است.
وی اظهار کرد: تمام توطئه های دشمنان در 36 سال گذشته از طریق تریبون های نماز جمعه توسط ائمه جمعه سراسر کشور خنثی شده است.
امام جمعه بروجرد نماز جمعه را پایگاهی برای تقویت باورهای مذهبی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خواند و افزود: نماز جمعه نمازی حاکمیتی است و امام جمعه باید منصوب ولی فقیه باشد.
وی گفت: نماز جمعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در جای جای ایران زمین احیا شد بطوریکه اکنون در بیش از 800 نقطه کشور با شکوه و عظمت خاصی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی نماز جمعه را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این آیین عبادی سیاسی در 36 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با توجه به تاکید قرآن کریم مورد استقبال و عنایت ویژه مردم واقع شده است.
وی با اشاره به تاکید قرآن کریم و ائمه بر اقامه نماز جمعه اظهار کرد: طبق روایات نماز جمعه ثواب حج را دارد لذا حج فقرا محسوب می شود.
وی نقش نماز جمعه در تقویت پایه های وحدت امت اسلامی را یادآور شد و افزود: نماز جمعه باعث روشنگری، دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه می شود.
امام جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه کنگره ای اجتماعی از نظر سیاسی اجتماعی است و اسلام این آیین عبادی سیاسی را بهترین جایگاه برای بیان مسایل سیاسی عنوان کرده است.
این خبر تکمیل می شود...



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن