تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعادتمند: پینگ‌پنگ به آرامش رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سعادتمند: پینگ‌پنگ به آرامش رسیده است
سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران می‌گوید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای رده‌های پایه در نظر گرفته شده و امیدوار است بتواند این رشته نیز ماننده والیبال در جهان بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا احمد سعادتمند، به کسب نتایج اخیر تیم‌های پایه تنیس روی میز ایران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای تیم‌های پایه در نظر گرفته‌ایم و خوشبختانه کسب عنوان پنجمی آسیا که برای نخستین بار توسط تیم نوجوانان ایران صورت گرفت، یکی از اتفاقات ارزشمند در این زمینه بوده است.

او ادامه داد: برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان و همچنین حضور در یک دوره از رقابت‌های آزاد چین سبب شد تا تیم‌های پایه ایران با قدرت راهی رقابت‌های آسیایی شوند.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران با بیان اینکه در رده سنی پایه پیشرفت زیادی می‌تواند صورت پذیرد، اظهار کرد: پینگ‌پنگ ایران در رده‌های پایه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مطمئن باشید با مسیری که در پیش گرفته‌ایم و حمایت‌های بیشتر در آینده، می‌توانیم مانند والیبال ایران در جهان بدرخشیم.

سعادتمند افزود: برپایی اردوهای مشترک با ملی‌پوشان دیگر کشورها، اعزام‌های برون مرزی بیشتر و همچنیبن رسیدگی و توجه بیشتر، مهم‌ترین نیازهای پینگ‌پنگ بازان ایران در رده‌های پایه است. البته در این میان باید به نقش استان‌ها برای پرورش استعدادهای تنیس روی میز نیز اشاره کرد.

او در ادامه این گفت‌گو به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تیم بزرگسالان اشاره کرد و افزود: ابتدای شهریور ماه امسال برای برپایی یک اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای، ملی‌پوشان راهی اتریش می‌شوند و پس از آن در رقابت‌های آزاد این کشور حضور پیدا می‌کنند. پس از آن به احتمال زیاد در رقابت‌های آزاد بلژیک حضور پیدا می‌کنیم و در نهایت هم یک اردوی تدارکاتی 10 روزه در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شویم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران خاطر نشان کرد: البته نوشاد عالمیان برای حضور در رقابت‌های بین‌قاره‌ای راهی چین می‌شود و نیما عالمیان هم برای برپایی یک اردوی 22 روزه به سوئد می‌رود و در ادامه در رقابت‌های چک و بلغارستان حضور پیدا می‌کند.

سعادتمند در بخش دیگری از این گفت‌گو به برپایی جام فجر در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: با مذاکراتی که با مدیر ورزشی جزیره کیش داشتیم، تصمیم بر آن شد که رقابت‌های جام فجر در این جزیره برگزار شود. امسال این رقابت‌ها از 12 تا 16 بهمن‌ماه در کیش برگزار می‌شود.

او به آغاز رقابت‌های لیگ پس از رقابت‌های آسیایی نیز اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا، رقابت‌های لیگ برتر را آغاز می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا این دوره از لیگ را به جای 5 تیم با حضور 8 تیم برگزار کنیم و درصدد ارتقای کیفیت بازی‌های لیگ نیز هستیم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان کرد: همچنین جورج هنریک سیلبر اشمیت مدرس 56 ساله سوئیسی به عنوان مدرس از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی به ایران سفر کرده است و دوره مربیگری سطح یک فدراسیون جهانی تنیس روی میز را برگزار می‌کند.

سعادتمند در بخش دیگری از این گفت‌گو با اشاره به شرایط این روزهای پینگ‌پنگ ایران گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد برقراری آرامش در تنیس روی میز ایران هستیم و امیدوارم تمامی اهالی این رشته دست به دست هم دهند تا شاهد پیشرفت پینگ‌پنگ ایران در جهان باشیم.

او افزود: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و در هر پست و سمتی که باشم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. برای برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز نیز برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و مطمئن باشید این انتخابات به صورت کاملا عادلانه برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز اضافه کرد: اینکه تمام اهالی رشته تنیس روی میز کنار هم گرد‌ آمده‌اند یکی از اقدامات قابل توجه ماه‌های اخیر بوده است.




09:50 1394/05/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن