تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821295714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربات آموزشگر بانکداری هفته آینده رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ربات آموزشگر بانکداری هفته آینده رونمایی می شود تهران-ایرنا-رییس پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رونمایی ربات انسان نما که با حمایت مالی بانک کشاورزی به منظور آموزش بانکداری الکترونیکی به خردسالان در این پژوهشکده ساخته شده، طی هفته آینده خبر داد.


دکتر سعید شیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت:کار طراحی، ساخت و توسعه ربات انسان نمایی که قرار است آموزش های بانکداری الکترونیکی را در کلاس درس به کودکان ارائه دهد از یک سال و نیم پیش در پژوهشکده رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد.
به گفته وی ساخت ربات انسان نمای آموزشگر بانکداری در دانشگاه امیرکبیر به پایان رسیده و هفته آینده در یکی از نمایشگاه های بانک کشاورزی رسما رونمایی خواهد شد.
شیری درخصوص ویژگی های این ربات انسان نما توضیح داد: این ربات قادر به برقراری ارتباط با کودک است و می تواند صحبت کند، کلام کودک را بشنود و متناسب با سوال ربات و پاسخی که کودک می دهد عکس العمل نشان دهد.
وی ادامه داد: به عبارت دیگر، هوشمندسازی در طراحی و ساخت این ربات تا حدود زیادی پیاده شده است تا امکان یک ارتباط موثر با خردسالان را داشته باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر درباره خصوصیات ظاهری این ربات توضیح داد: از آنجا که ربات با خردسالان در ارتباط است به لحاظ ظاهری طوری ساخته شده که هم قد کودک و حدود 110 سانتیمتر است تا کودکان بتوانند ارتباط بهتری با آن برقرار کنند و طراحی آن به لحاظ ظاهری منحصر به فرد است.
وی یادآور شد: پس از رونمایی، این ربات در کلاس های آموزشی بانک کشاورزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بعد از استفاده در محیط کلاس و گرفتن بازخوردها، آن را توسعه خواهیم داد.
علمی**1055**1440






07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن