تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرقیزستان خواستار همکاری با ایران در مبارزه با مواد مخدر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قرقیزستان خواستار همکاری با ایران در مبارزه با مواد مخدر شد تهران - ایرنا - «رفیق مامبتالیف» رییس سرویس دولتی کنترل مواد مخدر قرقیزستان روز چهارشنبه بر گسترش همکاری ها با ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.


وی در دیدار با «علی نجفی خوشرودی» سفیر ایران در قرقیزستان در باره چشم انداز این همکاری گفت و گو کرد.
مامبتالیف گفت: قرقیزستان آماده گسترش همکاری های در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است و دولت در زمینه سیاست مبارزه سازش ناپذیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
وی به تجربه ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: علاقه مندیم تا همکاری ها با سازمان های مختلف در ایران را در زمینه مبارزه با مواد مخدر توسعه دهیم.
بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار توافق کردند تا به تلاش ها برای مهار تهدید مواد مخدر سرعت بخشند و تفاهم نامه ای نیز بین دولت قرقیزستان و ایران در خصوص همکاری در پیشگیری و مبارزه با تولید، توزیع و استفاده از مواد مخدر و پیش سازهای روانگردان امضا شد.
قرقیزستان یکی از کشورهای آسیای میانه در مسیر ترانزیت مواد مخدر از افغانستان به روسیه قرار دارد. این کشور برای مقابله با رواج مصرف این مواد در کشور تفاهم نامه های متعددی با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و روسیه امضا کرده است.
آساق*3077**1663**1545



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن