تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيضاح وزير راه و شهرسازي اعلام وصول شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
کامران در تذکري شفاهي: استيضاح وزير راه و شهرسازي اعلام وصول شود موج- نماينده اصفهان در مجلس با بيان اين که تفسيرهاي جديد درباره استيضاح وزيران بايد توسط هيأت رئيسه مجلس انجام شود، گفت: تعداد امضاهاي استيضاح وزير راه و شهرسازي به کمتر از ۱۰نفر نرسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن کامران، نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي پيش از پايبان نشست علني امروز سه‌شنبه پارلمان در تذکري شفاهي با استناد به ماده 223 آيين‌نامه داخلي مجلس، اظهار داشت: استيضاح وزير راه و شهرسازي بعد از طي فرايند طولاني به هيأت رئيسه ارائه شد که طبق آيين‌نامه اگر ظرف يک هفته تعداد امضاکنندگان استيضاح به کمتر از 10 نفر نرسيده باشد، بايد اعلام وصول شود. قبل از تعطيلات مجلس اين اتفاق رخ نداد و موضوع به بعد از تعطيلات مجلس کشيده شد که اين خود جاي سؤال دارد.
وي افزود: به ما اعلام شده است که اگر تعداد امضاها به کمتر از 10 نفر رسيده باشد، بايد دوباره استيضاح به جريان بيفتد؛ آقايان کوثري و حاجي‌دليگاني به صراحت مي‌گويند که انصراف نداده‌اند ولي به ما مي‌گويند بايد بنويسند قانع نشدند، اين خلاف آيين‌نامه داخلي مجلس است و اين‌گونه تفسيرها بايد توسط هيأت رئيسه و کميسيون آيين‌نامه انجام شود؛ با اين وجود همان زمان طرح استيضاح به کميسيون عمران ارجاع شد.
نماينده اصفهان در مجلس در بخش ديگري از سخنانش تصريح کرد: اگر بخواهيم دوباره امضا جمع کنيم، وقت مجلس گرفته مي‌شود، ما اصرار به انجام استيضاح داريم و بعد از آن هم به عهده نمايندگان مجلس است که رأي اعتماد مجدد به وزير راه بدهند يا نه؟ درخواست ما اعلام وصول استيضاح وزير راه و شهرسازي است در حالي که اين تفسيرها در مورد استيضاح وزير آموزش و پرورش مطرح نشد.
در ادامه اين نشست، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين تذکر کامران توصيح داد: در جلسه‌اي که با حضور شما و برخي نمايندگان و وزير راه و شهرسازي برگزار شد، شما بعد از پاسخ‌هاي وزير گفتيد که اصرار به انجام استيضاح داريد، بنده نيز در همان جلسه گفتم که آقاي کامران و دوستانش حق انجام استيضاح را دارند؛ در جلسه‌هاي هيأت رئيسه توجهي به تغييرات در آيين‌نامه نشد که طبق آن بايد قبل از اعلام وصول استيضاح به کميسيون مربوطه ارجاع شود، همچنين اگر تعداد امضاکنندگان کمتر از 10 نفر باشد، بايد روال استيضاح مجدداً انجام شود.
وي افزود: با توجه به صحبت‌هاي شما مبني بر اينکه 10 نفر همچنان براي استيضاح وزير راه و شهرسازي اصرار دارند، از آقاي ابوترابي‌فرد خواهش کردم که پيگير‌ي‌هاي لازم را انجام دهند و ايشان گفتند که تعداد امضاهاي استيضاح وزير راه و شهرسازي به 8 نفر کاهش يافته است، باز هم بعد از اين جلسه با آقاي ابوترابي‌فرد صحبت مي‌کنم تا موضوع به طور دقيق بررسي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن