تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816694718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل محمدی: انتقال سایپا از البرز قطعا سیاسی است/ متاسفانه دستگاه های دولتی البرز جزیره ای عمل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گل محمدی: انتقال سایپا از البرز قطعا سیاسی است/ متاسفانه دستگاه های دولتی البرز جزیره ای عمل می کنند استان‌ها > البرز - مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید براینکه رفتن سایپا از این استان نه ورزشی که سیاسی بود، گفت: با وجود این، با قاطعیت اعلام می کنم هنوز هم رفتن این تیم قطعی نیست و با روشنگری و دادن اطلاعات صحیح و دقیق به مسوولان بالادستی، کار مسنجم نمایندگان مردم استان در مجلس، استاندار و اراده وزیران ورزش و صنایع، می توان این تیم را بازگرداند، بخصوص که استان البرز ظرفیت و استحقاق داشتن باشگاهی همچون سایپا را دارد.

مریم پورابراهیم/ خبرآنلاین البرز، رضا گل محمدی این سخنان را در نشستی که به میزبانی سرپرستی روزنامه خبر ورزشی وهمکاری و حمایت موسسه اعتباری نور و با حضور محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و اهالی رسانه با هدف بحث و بررسی درباره انتقال سایپا از البرز، ترتیب یافت، مطرح کرد.
وی ابتدا از اسماعیل حیدرپور سرپرست روزنامه خبر ورزشی و احمد میلانلویی سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه البرز، بخاطر تشکیل این نشست و ایجاد فرصت برای بیان شفاف و بی پرده مسایل مربوط به تیم سایپا در این استان تشکر و قدردانی کرد و برگزاری چنین نشست هایی را ضروری دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز تاکید کرد: برغم پیگیری ها و تلاش های فراوان صورت گرفته توسط مسوولان و مدیران مختلف البرز در جهت رفع کلیه موانع و مشکلات به منظور ماندن سایپا در این استان، این واقعیت نیز بسیار آشکار است که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، عزم خود برای انتقال این تیم جزم کرده و بخصوص که بهانه و مصوبه ای هم م زیر عنوان کاهش هزینه های باشگاه برای رفتن سایپا به تصویب رساندند، در حالی که به اعتقاد ما و عموم کارشناسان ورزشی، این جابجایی هیچ کاهش هزینه ای به دنبال نداشت و طرح این مسایل چندان خریدار ندارد.
وی تصریح کرد: آنچه بیش از همه می تواند آزار دهنده و حیرت انگیز باشد، ادعای مدیران سایپا مبنی بر پرداخت 50 میلیون تومان برای هر بازی در کرج است، در حالی که با توجه به اسناد و قرارداد موجود با سایپا، هیچگاه این رقم از 25 میلیون برای هربازی تجاوز نکرد، ضمن اینکه هیچیک از تیم ها در هیچیک از استانها، قراردادی با این میزان نرخ پایین منعقد نکرده اند، به جز صبای قم که این تیم نیز اساسا متعلق به استانداری این استان است و از بودجه های استانی صرف این تیم می کنند.
وی گفت: بنابراین نه تنها حرف هایی مبنی بر اینکه البرز به این تیم سایپا به عنوان قلک نگاه می کند را تکذیب می کنم، بلکه از این بابت بسیار متاسفم که مدیری به خود اجازه مطرح کردن چنین حرف هایی را می دهد.
گل محمدی افزود: از طرفی باید این واقعیت را بپذیریم که البرز استان نوپایی است و بین مسوولان آن هنوز ارتباط مطلوب و قابل قبولی برقرار نشده، پس روش ها و برنامه های تشخیص اولویت های استان هم کامل نیست، برای نمونه من به عنوان مسوول ورزش استان پیگیر مساله سایپا از طریق استاندار و نمایندگان مجلس شدم و حتی از وزیر ورزش نامه گرفتم، در حالی که از نظر من همه اینها باید یکپارچه شده و یک نامه برای پیگیری صادر می شد، که آنهم نشد!
وی با تاکید بر اینکه استان باید برای خود یک تیم ورزشی دائمی و بومی داشته باشد اظهار داشت: قبول کنید که استان البرز استان نوپایی است که پنج سال است تشکیل شده و هنوز تمام دفاتر مرکزی بزرگ این استان اعم از مخابرات، استاندارد، سرم سازی، هفت معاونت زیربنایی جهاد و ... در تهران است و علی رغم تلاش های فراوان، استان ما هنوز هم بودجه شهرستانی دریافت می کند.
گل محمدی با اشاره به اینکه بودجه ورزشی استان هفت میلیارد تومان است گفت: وقتی باشگاه سایپا اعلام می کند که این تیم را در سال جاری با هفت میلیارد تومان بسته است، بنابراین ما نه می توانستیم و نه درست بود که کل بودجه ورزش را صرف این تیم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود: ما باید دو نقص را بپذیریم، یک اینکه به این علت مقصریم که هنوز بلوغ استان شدن در البرز کامل نشده و تفکرات و عملیات جزیره ای وجود دارد و دوم اینکه مسوولان آنگونه که باید به ورزش و توقع های جامعه جوان این استان توجه نکرده اند و باید بیش از گذشته به این مساله اهمیت دهند.
وی در مورد بازگشت سایپا به البرز نیز گفت: به نظر من با طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی، می توانیم سایپا را به البرز بازگردانیم و این امر در گرو تلاش های ماست که بتوانیم به مسوولان دولت و وزارت صنایع ثابت کنیم استان البرز این ظرفیت را دارد و در این صورت فکر نمی کنم مخالفتی صورت گیرد.
گل محمدی با اشاره به ضعف های استان در تیم داری اظهار داشت: ما از این لحاظ مقصریم که تلویزیون استان باید همانند مراکز صدا و سیمای تمام استانها، بازیها را پخش می کرد اما در البرز نشد که از این لحاظ حق را به باشگاه سایپا می دهیم، ضمن اینکه اعتقاد راسخ داریم که بطور حتم یکی از مسوولان باید به عنوان نماینده استان در هیات مدیره باشگاه عضو شود تا پل ارتباطی خوب باشگاه و مسوولان برای رفع نیازها و توقع های آنها باشد.
وی ادامه داد: ظرفیت تیم داری در استان البرز وجود دارد، به نحوی که فدراسیون به استان این قول را داده که یک سهمیه لیگ دو را برای استان در نظر بگیرد که فکر نمی کنم با این وضعیت بتوانیم این سهمیه لیگ دویی را هم بگیریم چراکه در حال حاضر همین چیزهایی را که داریم خوب رسیدگی نمی کنیم و در این خصوص باید عزمی جدی در استان به وجود آید و نگاهمان به این مساله جدی تر شود تا در کنار هم و دست در دست هم و با مطالبه جدی جامعه رسانه ای بتوانیم به سمتی حرکت کنیم که شاهد اتفاقات خوب برای ورزش استان باشیم، بخصوص که حق استان بسیار بیش از این است.
گل محمدی، با اشاره به اینکه باشگاه داری براساس قانون، وظیفه ادارات دولتی نیست و تیم داری به شکل حرفه ای برای دولت تخلف محسوب می شود اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه تیم داری را ندارد اما می تواند با هماهنگ کردن تمام دستگاه ها و ظرفیت های موجود در استان باشگاه بزرگی را تشکیل دهد، اما متاسفانه به دلیل جزیره ای عمل کردن این دستگاه ها در استان این یکپارچگی وجود ندارد که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد این عزم جدی باشیم.
وی با تاکید بر اینکه استان البرز در ایران یکی از با ظرفیت ترین و توانمندترین استان از لحاظ استعدادهای ورزشی است افزود: میزبانی استان البرز توسط سازمان لیگ، AFC و حتی دستگاه های مربوطه در سال گذشته تایید شده است که ما یکی از بهترین میزبانی ها را داشتیم، بنابراین عوامل دیگری وجود داشته که سایپا با چشم پوشی از این امکانات، از استان رفت و من فکر می کنم نبود اطلاعات ورزشی و بی توجهی به منافع این تیم، از جمله این عوامل است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا زیرنظر وزارت صنایع فعالیت می کند و فعالیت وزیر صنایع توسط نمایندگان مجلس رصد می شود، اگر توسط استاندار درخواستی مبنی بر بازگشت سایپا به مجلس ارجاع شود و وزیر ورزش به عنوان نماینده دولت اعلام کند که رفتن تیم سایپا از البرز صلاح نیست و نمایندگان به صورت جدی از وزارت صنایع بخواهند که ما نمی خواهیم این تیم از استان البرز برود و با این مساله موافقت صورت گیرد، بازگشت سایپا به البرز تحقق می یابد در نتیجه اگر نمایندگان اجماعی برای قانع کردن وزیر صنایع پیدا کنند به نظر من هفته دیگر سایپا می تواند در البرز بازی کند.
گل محمدی تاکید کرد: اگر این امر تا به امروز محقق نشده به دلیل این است که چنین اجماعی تشکیل نشده که بخشی از آن هم می تواند به وسیله رسانه ها صورت گیرد چرا که اگر رسانه ها این اجماع را از نمایندگان بخواهند این امر محقق می شود زیرا حداقل بیست نماینده به بنده اعلام کرده اند که با تشکیل این اجماع از طریق مجلس این کار را دنبال می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان اعلام کرد: باتوجه به گفته های آقای اکبریان دیگر نماینده کرج در مجلس با وزیر صنایع و معادن، اگر دولت و استان و وزارت ورزش از من بخواهد که سایپا به استان بازگردد و ببینم این عزم جدی است من مخالفتی در این باره نخواهم کرد، و قاطعانه می گویم تا مادامی که در شهر و استانمان یک عزم ملی در خصوص کارهای بزرگ به وجود نیاید از این اتفاقات باز هم می افتد و به نظر من این مساله جزو رویدادهای بزرگ استانمان نیست و باید ببینیم چه چیزهای مهمتر از سایپا را به تهران بردند و ما دست روی دست هم گذاشتیم!
ما می خواهیم حامی و پشتیبان ورزش البرز باشیم

احمد میلانلویی مدیرعامل موسسه اعتباری نور منطقه البرز که حامی و پشتیبان برپایی نشست خبری بوده است، گفت: باتوجه به پیشنهاد آقای حیدرپور سرپرست روزنامه خبر ورزشی در البرز و اشراف وی بر حیطه ورزش استان و صحبت هایی که با یکی از مدیران موسسه اعتباری نور انجام شد، از تشکیل تیم پایه و بومی در استان البرز به نام نور استقبال کرده و با همه توان از آن حمایت می کنیم.
وی تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های البرز و حمایت مسوولان استان، بتوانیم این تیم را در آینده نه چندان دور به رقابت های دسته اول و در نهایت لیگ برتر برسانیم که این مهم بطور قطع بدون همدلی و کمک مسوولان و رسانه ها امکان پذیر نیست.
وی تصریح کرد: موسسه اعتباری نور با 15 سال سابقه فعالیت و کسب مجوز رسمی بانک مرکزی، همچون گذشته از توسعه ورزش بطور خاص و ورزشکاران و مدال آوران بطور خاص حمایت کرده و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.  

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 6 مرداد 1394 - 14:43:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن