تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803068424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اسدآباد در مجلس: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با بداخلاقی ها برخورد جدی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تذکرهای شفاهی نمایندگان؛ نماینده اسدآباد در مجلس: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با بداخلاقی ها برخورد جدی کند تهران - ایرنا - نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست تا با بداخلاقی های برخی نمایندگان برخورد جدی و رسیدگی کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکری شفاهی به برخی اظهارنظرهای نمایندگان در مورد برنامه جامع اقدام مشترک اشاره کرد و افزود: چرا هر کسی هرگونه که خواست و دوست دارد رفتار می کند و به آن ها توجه نمی شود؟
وی ادامه داد: موضوع هسته ای ایران آیا موضوعی است که من یا شخص دیگری در آن نظر داشته باشیم، این موضوع نظام است و وقتی مسوولان مساله هسته ای را پذیرفته اند چرا برخی نمایندگان در جامعه قشقرق به پا می کنند؟ این کار برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر گفت: بهتر است ما به جای اختلاف و حاشیه سازی به اصل موضوع برسیم و اصل موضوع را بررسی کنیم و زیاد به حاشیه ها توجه نکنیم.
وی افزود: برخی تصور می کنند از آنجایی که امروز بنده بعد از صحبت های آقای کوچک زاده مطالبی را عنوان کردم، این سخنان خطاب به وی است، اما مقصود من، آقای کوچک زاده نبوده است.
وی تصریح کرد: فرد دیگری چنین سخنانی داشته است اما در کل من به دل نمی گیرم، ولی خوب نیست اینگونه حرف زده شود؛ ما می توانیم در فضایی مودبانه تر با یکدیگر صحبت کنیم تا کارها به مصلحت کشور جلو برود.
به گزارش ایرنا، تذکر مهدی کوچک زاده نماینده تهران در مورد ترجمه متن برجام با درگیری لفظی میان وی و کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس همراه شد.

**کمیسیونی برای مقابله با توهین به افراد تشکیل شود
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز در تذکری شفاهی با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص رعایت احترام به روسای قوا گفت: در سال همدلی و همزبانی توهین به رییس مجلس خاستگاه دشمنان نظام است.
وی افزود: توهین به نماینده و رییس مجلس قابل توجیه نیست، بحث هسته ای ایران بین المللی شده و نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیر احقاق حق به وسیله دولت و مجلس است.
وی با بیان این که رییس مجلس، عضو شورای عالی امنیت ملی است و اهانت به وی اهانت به ما است، از لاریجانی خواست کمیسیونی برای مقابله با توهین به افراد تشکیل شود تا شان مجلس زیر سوال نرود.

**اصرار بر استیضاح وزیر کار داریم
همچنین حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری شفاهی با استناد به ماده 223 آیین نامه داخلی مجلس گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی بعد از طی فرآیند طولانی به هیات رییسه ارایه شد که طبق آیین نامه اگر در مدت یک هفته تعداد امضا کنندگان استیضاح به کمتر از 10 نفر نرسیده باشد باید اعلام وصول شود.
وی افزود: قبل از تعطیلات مجلس این اتفاق رخ نداد و موضوع به بعد از تعطیلات مجلس کشید که این خود جای سوال دارد؛ به ما اعلام شده است که اگر تعداد امضاها کمتر از 10 نفر رسیده باشد باید دوباره استیضاح به جریان بیفتد اما اسماعیل کوثری و حاجی دلیگانی به صراحت می گویند که انصراف نداده اند که به ما می گویند باید بنویسند قانع نشدند و این خلاف آیین نامه است و این گونه تفسیرها باید توسط هیات رییسه و کمیسیون آیین نامه انجام شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم دوباره امضا جمع کنیم وقت مجلس گرفته می شود لذا اصرار به انجام استیضاح داریم که بعد از آن به عهده نمایندگان است که رای اعتماد مجدد به وزیر بدهند یا ندهد.
علی لاریجانی رییس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر شفاهی گفت: در جلسه ای که با حضور شما و برخی نمایندگان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، شما بعد از پاسخ های وزیر گفتید که اصرار به انجام استیضاح دارید ومن هم در همان جلسه گفتم که آقای کامران و دوستانش حق انجام استیضاح را دارند.
وی ادامه داد: در جلسه هیات رییسه توجهی به تغییرات در آیین نامه نشد که طبق آن باید قبل از اعلام وصول درخواست استیضاح به کمیسیون مربوطه ارجاع شود. همچنین اگر تعداد امضا کنندگان کمتر از 10 نفر باشد باید روال استیضاح مجددا انجام شود.
وی اظهارداشت: با توجه به صحبت های شما مبنی بر این که 10 نفر همچنان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی اصرار دارند از آقای ابوترابی فرد خواهش کردم که پیگیر ی های لازم را انجام دهد که این بررسی ها حکایت از آن دارد که تنها هشت نفر درخواست استیضاح دارند.

**دستگاه قضا در خصوص اختلاس های اخیر رفتاری جدی داشته باشد
رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس نیز در تذکری شفاهی از وزیر آموزش و پرورش خواست نسبت به وضعیت معیشتی فرهنگیان توجه ویژه ای داشته باشد چرا که بیمه ایران متاسفانه بیمه طلایی این قشر را قطع کرده است و اکنون فرهنگیان هم زیر بار فشار حقوق هستند و هم بیمه ندارند.
وی اظهارداشت: همچنین انتظار داریم دستگاه قضا در خصوص اختلاس های اخیر رفتاری جدی داشته باشد چرا که رهبر معظم انقلاب نسبت به فساد اخلاقی تذکرات جدی داده اند بنابراین انتظار می رود گزارشی از روند رسیدگی به این پرونده ها ارایه شود.
وی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست نسبت به استمهال بانکی در خصوص سیل سال گذشته و امسال اقدام جدی داشته باشد.
حجت الله درویش پور نماینده مردم ایذه در مجلس نیز در تذکری شفاهی از رییس جمهوری خواست موضوع بیکاری جوانان را در دستور کار قرار دهد.
حسن تامینی نماینده مردم رشت در مجلس نیز در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: به نظر میرسد رسیدگی به مطالبات معلمان در آموزش و پرورش به فراموشی سپرده شده است، باید کمک کنیم تا مشکلات معلمان رفع شود.
همچنین نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: به رغم بیانات رهبر معظم انقلاب در مخالفت با آزادسازی واردات و توجه به نیروی درون زای کشور برای استحکام ساخت قدرت درونی نظام و سیاست های اقتصاد مقاومتی شاهد واردات بی رویه کالاهای تقلبی به کشور هستیم از جمله توافقنامه تجارت ترجیحی منجر به باز شدن بازارهای کشور بر روی طیف وسیعی از کالاهای مصرفی در پیش رو داشتیم.
محمدجوکار افزود: واردات اقلام نساجی و پوشاک به کشور بین 47 تا 487 درصد افزایش داشت که تولید داخلی را به چالش کشیده و این در حالی است که برخی راه نجات را در گرو تسهیل واردات و کاهش تعرفه های تجاری خارجی می دانند و کمترین مالیات از واردات و شبکه وابسته به آن اخذ می شود.
وی ادامه داد: این در حالی است که برابر آمار 20 میلیارد دلار کالای قاچاق بدون هیچ مشکل به کشور وارد می شود.
نماینده مردم یزد در مجلس اظهارداشت: در حال حاضر به واردات کالا به ایران بین 43 تا 58 درصد ارزش آن یارانه تعلق می گیرد که تبعات نامطلوب آن صنایع اشتغال زا را هدف قرار داده است که در این خصوص به وزیر صنعت تذکر می دهم.
سیام. 9254**1336



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن