تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد مطهري براي حذف يارانه غيرنيازمندان/ قوه قضائيه به اتهام آمران حادثه شيراز رسيدگي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۹ب.ظ)
پيشنهاد مطهري براي حذف يارانه غيرنيازمندان/ قوه قضائيه به اتهام آمران حادثه شيراز رسيدگي کند موج- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد کرد: غير از افراد تحت پوشش کميته امداد امام و سازمان بهزيستي مثلاً سهم هر فرد را از 45 هزار و پانصدتومان به 30 هزارتومان کاهش دهد و به مرور قطع کند و در مقابل سهم افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي را افزايش دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مطهري در نطق ميان دستور نشست علني امروز (سه شنبه) مجلس شوراي اسلامي افزود: اجراي غلط و تبليغاتي قانون هدفمندي يارانه‌ها از ابتدا تا امروز مشکل جانکاهي براي دولت ايجاد کرده است، به طوري که دولت براي اجراي آن 12 هزارميليارد تومان کسري بودجه دارد.
وي ادامه داد: عقل سليم حکم مي‌کند که دولت چنانچه که قانون را ملزم کرده است، تعداد زيادي از غيرنيازمندان را حذف کند و اگر مدعي است که تشخيص عادلانه آن‌ها عملي نيست، پيشنهاد مي‌کنم غير از افراد تحت پوشش کميته امداد امام و سازمان بهزيستي مثلاً سهم هر فرد را از 45 هزار و پانصدتومان به 30 هزارتومان کاهش دهد و به مرور قطع کند و در مقابل سهم افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي را افزايش دهد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي پرداخت يارانه را ناسازگار با اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: مجلس با يک طرح دو فوريتي کشور را از شر اجراي غلط قانون هدفمندي يارانه‌ها نجات دهد.
اين نماينده مردم در مجلس نهم اضافه کرد: بايد دولت رو دربايستي را کنار و واقعيت را با مردم در ميان بگذارد، آنگاه مردم نيز خواهند پذيرفت.
مطهري همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به مذاکرات هسته اي نيز اشاره کرد و گفت: در کسب توفيق هسته اي همه دولت‌هاي 12 سال گذشته شريک هستند گرچه در اين ميان هنر ديپلماسي دولت فعلي نقش بيشتري داشته است. حتي رييس جمهور سابق در اين موفقيت شريک است گرچه مي‌توانست به گونه اي رفتار کند که تحريم‌ها به راحتي به ما تحميل نشود.
وي ادامه داد: بدون شک نتيجه مذاکرات وين بايد در مجلس به رأي گذاشته شود؛ زيرا همه معاهدات و قراردادهاي بين المللي طبق اصول 77 و 125 قانون اساسي بايد به تصويب مجلس برسد.
مطهري در ادامه گفت: دادگاه حمله کنندگان به اينجانب در شيراز نزديک است، از قوه قضائيه انتظار دارم بيش از آن که به اتهام چند جوان نادان که ابزار دست منافقان زيرک واقع شدند رسيدگي کند، اتهام آمران، دستوردهندگان و طراحان آن ماجرا را مورد بررسي قرار دهد که اگر از کنار جرم آن‌ها بگذرد، عدالت را رعايت نکرده است.
نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه به برخورد ترکيه با تروريست اشاره کرد و گفت: اما رفتار ترکيه در چند سال اخير در قبال مبارزه با تروريسم قابل تأمل است. اگرچه رويکرد جديد دولت ترکيه براي مبارزه با داعش مي‌تواند مثبت باشد اما اين که همراه با اشغال بخشي از خاک سوريه شده است، شک و ترديدها را برانگيخته است.
مطهري يادآور شد: ظاهراً آقاي اردوغان براي جبران شکست حزب عدالت و توسعه در انتخابات اخير و احياي حيات سياسي خود نياز به اين اقدام داشته است.
مطهري در ادامه به برخورد ناخوشايند با معلمان در روز 31 تير در مقابل مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و گفت: گذشته از اين که اين گونه برخوردها ضرورتي ندارد، اساساً برخلاف قانون اساسي نيز هست و لازم است در اين زمينه تأليف قلوب شود و البته معلمان محترم هم براي رفع مشکلات معيشتي خود به دولت که اراده اين کار را دارد، فرصت دهند.
وي افزود: نکته قابل توجه اين است که فضاي قبلي مقابل در شمالي مجلس که براي تجمعات استفاده مي‌شد در تعميرات اخير از بين رفته و تبديل به فضاي سبز شده است، لازم است هيات رئيسه به رفع اين نقص بپردازد خصوصاً همه مجالس دنيا که پناهگاه مردم هستند داراي چنين مکاني هستند.
اين نماينده مردم تهران خطاب به وزارت ارشاد گفت: کلمات انگليسي در تابلوهاي سطح شهرها همچنان رو به افزايش است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنان در اجراي قانون کوتاهي مي‌کند.
مطهري خطاب به شوراي شهر نيز گفت: شوراي شهر تهران بايد برخورد جدي تري با بلندمرتبه سازي که تهران را غيرقابل سکونت ساخته است، داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن