تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان معترفند با جنگ حریف ایران نیستند و باید با مذاکرات به توافق می رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله حسینی بوشهری: دشمنان معترفند با جنگ حریف ایران نیستند و باید با مذاکرات به توافق می رسیدیم قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه با اشاره به توفیق جمهوری اسلامی در حوزه بین المللی، گفت: امروز دشمنان ما معترفند که با جنگ حریف ایران اسلامی نیستند و باید با مذاکرات به این توافق می رسیدیم، تمام این دستاوردها، مرهون فداکاری و از جان گذشتگی جوانان ما در جبهه های حق علیه باطل است و کسی نباید به خود مغرور شود.


به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز سه شنبه در دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اظهار داشت: شرایط امروز کشور بسیار خاص است و هر کدام از ما می توانیم در مسوولیت هایی که داریم، تصویری از مدینه فاضله رسم کنیم و در این راه، کارکنان بنیاد شهید می توانند الگوی خوبی در ارتباط با مراجعین و مردم باشند.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بزرگان دین همیشه به ما هشدار داده اند که هیچ گاه دین را فدا و ابزاری برای رسیدن به دنیا قرار ندهیم.
وی با اشاره به سرنوشت زبیر در زمان نبی مکرم اسلام(ص)، ادامه داد: افراد بسیاری در تاریخ بودند که به خاطر منافع دنیا، دین خود را از دست داده و از بالاترین درجات به پایین ترین سطوح جهنم رسیده اند.
حسینی بوشهری ابراز داشت: زبیر از بزرگترین مدافعان حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) بوده و برای دفاع از حق امام در ولایت و خلافت در سخت ترین شرایط شمشیر کشید و جان خود را سپر ایشان کرد؛ اما هنگامی که دنیا به او روی آورد و چهارمین فرد ثروتمند مدینه شد، تغییر کرد و در مقابل حضرت امیر(ع) قرار گرفت.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دسته های گوناگون دین داری مردم، خاطرنشان کرد: عده ای از مردم از اهالی خاص ایمان و تقوی هستند؛ اما در هنگام سقوط، به بدترین شکل ممکن سقوط خواهند کرد و ما باید مراقب باشیم تا جزو چنین دسته ای نباشیم که بسیار خطرناک است.
وی تصریح کرد: از جمله عوامل سقوط انسان، کبر و خود پسندی است که افراد دین دار بسیاری را طعمه خود کرده و آنان را به پایین ترین سطوح رسانده است؛ همچنین هوا و هوس های دنیایی از دیگر عواملی است که باعث سقوط انسان ها در چاه ویل می شود؛ چراکه چیزی از انسانیت انسان باقی نمی گذارد.
حسینی بوشهری یادآور شد: لقمه حرام از دیگر مباحثی است که منجر به سقوط انسان ها خواهد شد.
امام جمعه موقت قم با اشاره به ویژگی های بنده خالص خدا، اظهار داشت: رفع مشکلات و گرفتاری های مردم، یکی از شاخصه های بنده های خالص خداست که با این حرکت؛ در دل، احساس شادمانی کرده و بنا بر فرموده بزرگان، این خوشحالی قلب، نسیمی از نسیم های بهشت است که در دل انسان می وزد.
وی ادامه داد: صابرین، اجتناب کنندگان از گناه، توبه کنندگان و فروبرندگان خشم از دسته های دیگر بندگان خالص خدا می باشند.
حسینی بوشهری در پایان گفت: مسوولیت کار در بنیاد شهید بسیار سنگین است و همه باید امانت دار آن باشند. ک/1
1175 /



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن