تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806988822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی: شکل گیری خاورمیانه ایرانی- عربی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همدلی: شکل گیری خاورمیانه ایرانی- عربی تهران- ایرنا- روزنامه همدلی در توضیح تیتر یک شماره روز سه شنبه ششم مرداد نوشت: سفر دوره ای وزیر امورخارجه به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است. به نظر می رسد این سفر به سه کشور عربی برای ایجاد همگرایی بیشتر میان ایران و این کشورها شکل گرفته است.


این روزنامه با انعکاس خبر نقش چینی ها در سیل اخیر تهران، نوشت: چندی پیش احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران احداث کارگاه پروژه آزاد راه تهران - شمال در بستر رودخانه کن را از جمله دلایل تشدید جاری شدن سیلاب در این بخش عنوان کرد. یکشنبه هفته گذشته بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه کن و سولقان موجب بروز خسارت های مالی و جانی در این منطقه به ویژه در هفت روستای حاشیه کن شد. مسجد جامعی در صحبت های خود به پیمانکاران چینی این کارگاه اشاره کرد و افزود: سیلاب در مسیر خود موجب شکسته شدن درختان و قرار گرفتن آن ها در مسیر باریک رودخانه شده که همین امر نیز عامل بالا آمدن سطح آب و شدت یافتن جریان سیل بوده است. علی صابری سیاستمدار اصلاح طلب و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: رسیدگی به جرایم پیمانکارها را اگر آن ها مقصر باشند در محدو تختیارات سیستم قضایی است.
روزنامه همدلی با انعکاس عنوان سدسازی در برخی مناطق از دستور خارج شد، نوشت: یک مقام مسوول در وزارت نیرو از ابلاغیه جدید وزارت نیرو درباره ساخت بلندترین سد ایران در پی تغییرات اقلیمی گفت: مطالعات ساخت برخی سدها نیز از اولویت خارج شد. سیدمحمدرضا رضازاده با بیان این که نیاز به تولید بیشتر برق در تابستان است در حالی که نیاز به آب کشاورزی در پاییز است گفت: سدی که به عنوان کلید تطبیق نیاز آبی دشت خوزستان با تولید برقآبی ایفای نقش می کند گتوند است؛ این سد پس از رها سازی آب از سدهای بالادست کارون و تولید برق، از ورود آب به خلیج فارس جلوگیری کرده و با جمع آوری آب های رها شده، نیاز دشت خوزستان را به آب در پاییز برطرف کند.
این روزنامه با بازتاب موضوع مصیبت های علمی- فرهنگی دولت پیشین، نوشت: پایان نامه های دانشگاهی نتیجه حذف اسم کتابداری و معلم در دوره احمدی نژاد است. کتابخانه ملی این بار شاهد یکی از برنامه های خوب و شایسته ای بود که شاید بتوان گفت در نوع خود ویژه بود. بزرگداشت و پاسداشت شخصیتی بزرگ ولی گمنام در ایران که این فرد کسی نیست جز «کامران فانی» کتابدار و مرجع نگار. این بار مجری برنامه «سهیل محمودی» بود که خود حضورش در واقع تاکید بر باورکردن چهره های فرهنگی و هنری کشور است. اما رییس کتابخانه ملی هم در حقیقت سنگ تمام گذاشت و تا حدودی توانست دین خود را به این چهره ملی و فرهنگی کشور ادا کند.
روزنامه همدلی با انتشار خبر تعطیلی زندان گوانتانامو کلید خورد، نوشت: جزییات طرح کاخ سفید برای بسته شدن زندان گوانتانامو از سوی خبرگزاری رویترز منتشر شد. این زندان در منطقه گوانتاناموی کوبا قرار دارد و در حال حاضر مورد مناقشه دو کشور است. کشور کوبا این جزیره را بخش اشغالی خاک خود می داند اما دولت آمریکا آن را در اجاره خود اعلام کرده است.
این روزنامه با بازتاب موضوع بهروز غریب پور: بعضی جای مخاطب صاحب چماقدار هستند، نوشت: بهروز غریب پور، سرپرست گروه تئاتر «آران» که آموزش خلق نمایش های عروسکی نخی را دستور کار دارد؛ درباره برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر توسط اساتید خود خوانده آن هم زیر نظر نهادهای وابسته به دولت اظهار کرد: این مساله در کشور یک ضعف فراگیر به نظر می رسد. کافی است شما به اتفاقاتی که در تلویزیون کشور می افتد؛ دقت کنید. اغلب مشاوران خانواده افرادی هستند که ازدواج نکردند یا اگر ازدواج کردند در سال اول و دوم زندگی هستند. من به یاد ندارم یک روانشناس که 60 سال سن داشته باشد و مثلا 30 سال از عمر زندگی مشترکش گذشته باشد به تلویزیون آمده باشد.
روزنامه همدلی همچنین عنوان های «مذاکره ایران و 30شرکت نفتی اروپایی»، «گزارش فساد فوتبال در صحن علنی مجلس» و «آزادی معلمان بازداشتی در تجمع صنفی تهران» را در این شماره منتشر کرده است.
این روزنامه یادداشت هایی را با موضوع های «گرایش ازسور به سوگ در تاریخ ادبیات فارسی» و «بررسی توافق هسته ای ایران و رویکرد دنیا به آن» به ترتیب به قلم میرجلال الدین کزازی و عبدالرضا فرجی راد به چاپ رساند.
روزنامه همدلی در ستون سرمقاله عنوان «از حوادث درس نمی گیریم» به قلم ولی الله شجاع پوریان را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9160**9131



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن