تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813425479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح‌های با محوریت رفع مشکلات آب در اولویت پیگیری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی خبر داد:
طرح‌های با محوریت رفع مشکلات آب در اولویت پیگیری
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح هایی که با محوریت رفع بحران آب به معاونت ارائه می شود، سریعتر و خارج از دستور اداری پیگیری می شود.


به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان ، دکتر امید توکلی، رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت موضوع آب در کشور، بیان کرد: کارگروهی به ریاست دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و با عضویت معاون توسعه فناوری، معاون تجاری سازی و نوآوری، رییس مرکز فناوری های راهبردی، دبیر ستاد توسعه فناوری آب خشکسالی فرسایش و محیط زیست، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و رییس مرکز همکاری های فناوری و نوآوری معاونت علمی به همراه کارشناسان واحدهای مربوطه تشکیل شده است که طرح های مربوط به رفع معضلات و بحران آب را به صورت ویژه بررسی می کنند.


وی افزود: در این کارگروه، طرح هایی که توان رفع معضل آب در کشور را داشته باشند در کارگروه مطرح و به صورت ویژه مورد بررسی قرار می گیرند تا سریع تر مراحل اداری موافقت نامه ها و تصویب را طی کنند.


توکلی با اشاره به اینکه طرح های مختلفی در این کارگروه مطرح شده است، گفت: طرح مالچ پاشی خوزستان با همکاری سازمان مراتع و جنگل ها، طرح حذف نیترات، طرح پکیج تولید آب در زمان بحران و ... از جمله این طرح ها است که به صورت ویژه ای در این کارگروه مطرح و موانع موجود بر سر راه اجرایی شدن آنها رفع می شود.


رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی در خصوص فعالیت این کارگروه بیان کرد: کارگروه ویژه آب با هدف رفع مشکلات و بحران های موجود در کشور در زمینه آب که در حال حاضر بسیار جدی است، تشکیل شده است و تلاش می کنیم با حمایت از ایده های نو در این حوزه، معضلات موجود در کشور را مرتفع کنیم.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

طراحی فاز اول نظام زیست فناوری دانش‌آموزی با هدف یکپارچه سازی آموزش‌ها
مفهوم جدیدی به‌ نام آب مجازی در کشور
اساتید وابسته خارج از کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند




۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن