تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تنگ صياد» توسعه اقتصادي چهارمحال و بختياري را رقم مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۶ق.ظ)
«تنگ صياد» توسعه اقتصادي چهارمحال و بختياري را رقم مي‌زند موج - رئيس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: ثبت ذخيرگاه زيست‌کره تنگ صياد در چهارمحال و بختياري يک اتفاق بسيار مهم و يک ظرفيت بين المللي در کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار صبح امروز در ديدار با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري اظهارداشت: جامعه جهاني نگاه ويژه‌اي بر روي اين ذخيره گاه مهم طبيعي دارد که اين ذخيرگاه سبب توسعه اقتصادي در استان مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه حفاظت از محيط زيست نيازمند نظارت دقيق و نگاه علمي است، افزود: حفاظت از منابع طبيعي و محيط زيست نيازمند فرهنگ سازي از سوي دولت مردان است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اينکه دولت تدبير و اميد و استانداران در حفاظت از منابع طبيعي کشور برنامه‌هاي خوبي را اجرا کرده‌اند، بيان کرد: رئيس جمهور در زمينه حفاظت از منابع طبيعي کشور پيشگام بوده است.
ابتکار خاطرنشان کرد: منابع طبيعي و محيط زيست کشور يکي از چالش‌هاي جامعه است که نيازمند رعايت اصول و قوانين از سوي کشاورزان است.
وي با اشاره به اينکه 3 تا 5 برابر مراتع کشور دام وجود دارد، گفت: زمان چراي نامناسب دام، اجراي سيستم دام‌پروري سنتي در کشور سبب افزايش آسيب به منابع طبيعي شده است.
معاون رئيس جمهور با اشاره به آلودگي‌هاي هوا در استان، تصريح کرد: برداشت غيرمجاز از منابع آبي و فرسايش خاک سبب افزايش کانون‌هاي گرد و غبار در استان شده است.
ابتکار ادامه داد: براي برطرف کردن مشکلات گرد و غبار، مشکلات زيست محيطي و منابع آبي بايد به مردم به ويژه کشاورزان و دامداران آموزش داده شود.
وي بهره‌برداري نادرست از منابع آبي را يکي از مشکلات زيست محيطي عنوان کرد و افزود: مديريت صحيح منابع آبي، آموزش به کشاورزان از منابع طبيعي و فعاليت صحيح از صنايع متناسب با ظرفيت منابع آبي از راه‌کارهايي است که سبب جلوگيري از آسيب زدن به محيط زيست مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن